Gå til innhold

Mann i sykehusklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette er en liten stund siden nå, men jeg kom av en eller annen grunn til å tenke på det akkurat nå og lurte på om det kanskje var feil av meg å ikke ta kontakt med ham eller om det var best å bare ikke bry seg? 

Jeg satt på busstasjonen og ventet på bussen jeg skulle ta og da kom det en mann inn i bare sykehusklær. Da mener jeg en sånn hvit pysjen med fargede flekker på som man får utdelt når man er innlagt som pasient på sykehus altså. Jeg tenkte det var litt pussig der og da, men så falt det ut av tankene helt til jeg satte meg på bussen og da tenkte jeg at det kunne jo hende at mannen hadde stukket av fra sykehuset? Tenkte da spesielt på at det var tilfellet siden han hadde på bare denne pysjen? Burde jeg ha gått bort til mannen og tatt kontakt med han for å forsøke å finne ut om han var oppegående? Det kan jo ha vært alt fra det at han var dement eller av andre grunner ikke var helt oppegående? Eller kanskje han var psykiatrisk pasient og enten/eller psykotisk suicidal? 

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody

Spørs hvilket sykehus det var. Kanskje hadde han blitt lagt inn rett på sykehus uten å kunne hente klær og dro så hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (5 minutter siden):

Spørs hvilket sykehus det var. Kanskje hadde han blitt lagt inn rett på sykehus uten å kunne hente klær og dro så hjem.

Hva mener du med spørs hvilket sykehus det var? Jeg vil da tro at det er sjeldent pasienter blir lagt nakne inn på sykehus for å si det sånn?

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva mener du med spørs hvilket sykehus det var? Jeg vil da tro at det er sjeldent pasienter blir lagt nakne inn på sykehus for å si det sånn?

Anonymkode: 80cb9...a99

En gang jeg ble lagt inn akutt, så klippet de av meg klærne.  Hadde ikke jeg hatt noen som kom med klær til meg, så hadde jeg hatt et stort problem. Så det kan ha vært en teoretisk mulighet at vedkommende var på vei hjem fra sykehus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
emilie321 skrev (1 minutt siden):

En gang jeg ble lagt inn akutt, så klippet de av meg klærne.  Hadde ikke jeg hatt noen som kom med klær til meg, så hadde jeg hatt et stort problem. Så det kan ha vært en teoretisk mulighet at vedkommende var på vei hjem fra sykehus. 

Åja, så klart. Det er jo også en mulighet. Men hva med det å ta kontakt med denne mannen eller ikke da? Burde jeg gjort det eller ikke? Ingen som har kommentert noe på det foreløpig og jeg lurer veldig egentlig.

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Åja, så klart. Det er jo også en mulighet. Men hva med det å ta kontakt med denne mannen eller ikke da? Burde jeg gjort det eller ikke? Ingen som har kommentert noe på det foreløpig og jeg lurer veldig egentlig.

Anonymkode: 80cb9...a99

Hvis han så oppegående ut, bare med sykehusklær, så ville jeg ikke tatt kontakt med vedkommende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (3 minutter siden):

Hvis han så oppegående ut, bare med sykehusklær, så ville jeg ikke tatt kontakt med vedkommende. 

Han så ganske så medtatt ut egentlig, men ellers oppegående. Men hadde han nettopp vært veldig syk og/eller gjennomgått operasjon så kan vel akkurat det være en naturlig forklaring på hvorfor det. Men ellers fint at du tenker det samme som meg da, for jeg har tenkt på det litt i ettertid og satt spørsmål ved og nesten angret litt på det at jeg valgte å ikke ta kontakt med han. 

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (22 minutter siden):

Ja det er jo "in" og gå med sykehusklær for tiden.

Hæ? Det har jeg ikke fått med meg?

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Det har jeg ikke fått med meg?

Anonymkode: 80cb9...a99

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hva skal den emojien bety? Jeg er ikke så god på sånt heh.

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (2 timer siden):

Folk er forskjellige. Kanskje han bare liker "sykehusstil"?

Ja, det gjør mannen min iallfall. Han elsker å ha på seg sykehusklær, spesielt sånn onepiece. Kan det være han du har sett?

Anonymkode: ca240...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det gjør mannen min iallfall. Han elsker å ha på seg sykehusklær, spesielt sånn onepiece. Kan det være han du har sett?

Anonymkode: ca240...2ee

Onepiece? Har de det på sykehuset?

Anonymkode: 80cb9...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...