Gå til innhold

Flirting with disaster


Tidevann

Anbefalte innlegg

Mann 41. Lite erfaren med damer. Har dessverre hatt noen dårlige opplevelser med andre mennesker fra når jeg var yngre som henger igjen.  Traff ei dame på jobben her som jeg synes er tullete fin. Var på lønningspils ute og  det var hyggelig. Var en liten gruppe men jeg så at hun så på meg flere ganger og det var et blikk som ikke var til å misforstå. På slutten av kvelden tok hun på meg  og jeg tok på henne.  Kl0330 skulle hun og 3 andre på en nachspiel men jeg tok kvelden. Feig som jeg var.  Tiden etter på , på jobb har vært helt normalt. Har pratet sammen litt her og der på teams.  Jeg tok mot til meg og spurte om hun ville bli med på kino.  Hun skulle tenke på det og svarte et par dager senere at hun ikke kunne men at det ville vært hyggelig.   Det er helt greit tenker jeg . Hun sier "nei"på en hyggelig måte. Så jeg har skygget banen litt og ikke hatt så mye kontakt. Hun har  pratet med meg og nå sist satte hun seg ved plassen min og spiste lunsjen sin ved meg. Hun fikler med håret og jeg tenker (håper) at hun fortsatt er interessert.   

Jeg vet ikke hvordan eller om jeg skal ta noe mer initiativ da jeg tross alt har spurt 1 gang om å gå ut.   Hun er ei populær dame på jobben da enkelte er mer fysiske i tilnærmingen enn meg. Tar  på henne/ gir massasje.   

Jeg har ikke lyst til å mase eller virke klengende. Samtidig har jeg ikke lyst til å ikke vise interesse.     

 

Hva er riktig framgangsmåte her ? Noen damer og/eller menn som kan komme med noen tips ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...