Gå til innhold

Hva er dine topp 3 favoritt bruser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her går det aller mest i:
1. Mozell uten sukker
2. Sprite zero
3. Cola zero

Anonymkode: f4531...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare en favorittbrus og det er rabarbrabrusen fra Røros bryggeri - Perlende rabarbra! Den er helt nydelig og smaker faktisk ordentlig rabarbra! All annen brus er jo bare sukkerlake / søtningsstoff-lake med smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Jeg har bare en favorittbrus og det er rabarbrabrusen fra Røros bryggeri - Perlende rabarbra! Den er helt nydelig og smaker faktisk ordentlig rabarbra! All annen brus er jo bare sukkerlake / søtningsstoff-lake med smak.

Den hørtes skikkelig god og fristende ut må jeg si, hvor får man kjøpt den?

Anonymkode: f4531...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den hørtes skikkelig god og fristende ut må jeg si, hvor får man kjøpt den?

Anonymkode: f4531...5d5

Jeg mener de selger den på Mega her hos oss et sted i Trøndelag, men jeg har bare smakt den på et spesielt utested her. :) De har også blåbær og tyttebærbruser, men de synes jeg ikke er så gode. Send dem en e-post og spør om det finnes noen i ditt område som selger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Send dem en e-post og spør om det finnes noen i ditt område som selger den.

Vet du, det skal jeg faktisk ta å gjøre 🙂 Håper bare på at de svarer da.

Anonymkode: f4531...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste brusen jeg har drukket en hel flaske av er Pepsi Max. Den er god, og spesielt til popcorn. 

Har drukket campagnebrus til mat, og den var ok. 

Solo er godt. Med isbiter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Drikker som sagt sjelden brus, men når jeg skal ha brus, vil jeg enten ha cola med sukker, Fanta sitron med sukker eller Solo med sukker 😄

Den rabarbrabrusen høres nydelig ut! Skal se om jeg finner den neste gang jeg skal til Trondheim 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. synes det er vanskelig å rangere de beste brusene når jeg drikker såpass lite. Men ettersom det er størst sjanse for at det jeg drikker er Pepsi Max, bør vel den på lista. Men jeg synes rødcola er bedre - bare drikker det nesten aldri. Ellers er Villa veldig godt, julebrus fra Hamar bryggeri og ingefærøl. 
 

De verste brusene, iallfall blant de man risikerer å få servert ofte, er Sprite og Mozell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker ikke mye brus, og særlig ikke med sukker, men original Coca Cola er definitivt best. Og helt nødvendig i bakrus 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...