Gå til innhold

Hvor tar du digitale notater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor tar du digitale notater? Bruker du mobil eller pc eller begge deler? Og hvilket program eller app bruker du? Tidligere har jeg brukt alt fra notat appen som følger med mobilen, evernote, google docs osv. Akkurat nå så bruker jeg google keep som er synkronisert mellom både pc og mobil. 

Anonymkode: b62ef...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (8 minutter siden):

iPhone med Note. Synkroniseres med alle mine Apple enheter.

Er note appen som følger med iphone?

Anonymkode: b62ef...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er note appen som følger med iphone?

Anonymkode: b62ef...254

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.1.2024 den 21.29):

Hvor tar du digitale notater? Bruker du mobil eller pc eller begge deler? Og hvilket program eller app bruker du? Tidligere har jeg brukt alt fra notat appen som følger med mobilen, evernote, google docs osv. Akkurat nå så bruker jeg google keep som er synkronisert mellom både pc og mobil. 

Anonymkode: b62ef...254

Google keep var veldig uoversiktlig. Jeg bruker appen som er inkludert i mobilen

Anonymkode: 4e5f0...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker notatappen på telefonen omtrent daglig. Jeg har også notater på Google docs, som jeg åpner enten på pc eller mobil. Flere av dokumentene der er delt med mannen – kjekt å ha notater begge har tilgang til. 
 

På jobben bruker jeg OneNote til oversikter over arbeidsoppgaver, egne møtenotatet etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...