Gå til innhold

Erfaring med hellofresh eller adams matkasse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen her som har erfaring med  hellofresh eller adams matkasse? Er det verdt pengen eller er det like greit bare handle selv på butikken som vanlig?

Anonymkode: ca732...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Adams matkasser var skuffende.Mye ferdig mat i posen.feks. Panert fisk med popteter å smør. Det kan jeg fint lage på egenhånd. 

Anonymkode: 77ead...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Adams Matkasse en lang periode og var godt fornøyd. Ofte kan oppskriftene være litt tidkrevende, vi valgte derfor "ekspress"-kasse. Veldig kjekt om barna skal lage middag. Relativt sunn mat er det også, og lite svinn.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

For matglade som liker å smake på mye og uvante retter anbefaler jeg Kokkeløren matkassen. Hadde jeg hatt mer interesse så hadde jeg fortsatt med den. 
 

Prima norske matvarer og uante smakssammensetninger, og ikke ugreit tilbredningstid.

Men jeg er dessverre ikke noe glad i å lage mat😅

(Har testet Adams matkasse samt Hello Fresh. Passe bra.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 0.48):

Noen her som har erfaring med  hellofresh eller adams matkasse? Er det verdt pengen eller er det like greit bare handle selv på butikken som vanlig?

Anonymkode: ca732...053

Hjemlevering fra meny fungerte mye bedre for min del + å panlegge uken selv :)  Men jeg er dårlig på å la andre bestemme hva jeg skal ha lyst på ;) 

Anonymkode: faa0c...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hjemlevering fra meny fungerte mye bedre for min del + å panlegge uken selv :)  Men jeg er dårlig på å la andre bestemme hva jeg skal ha lyst på ;) 

Anonymkode: faa0c...38f

Godt poeng i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hjemlevering fra meny fungerte mye bedre for min del + å panlegge uken selv :)  Men jeg er dårlig på å la andre bestemme hva jeg skal ha lyst på ;) 

Anonymkode: faa0c...38f

 

Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Godt poeng i grunn!

Jeg synes det er fint å overlate valg til andre i mellom, slik lærer man seg å tilberede/servere ulike og nye ting :) , Også deilig med hjelp til å finne på hverdagsmiddager, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt HelloFresh og var svært fornøyd med dem. Spennende retter og alle ingredienser med oppskrift levert på døra. Du velger selv retter fra menyen deres, alt fra retter med kjøtt, fisk til vegetar/vegansk. Smakfullt og godt,  men kanskje litt dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...