Gå til innhold

Når legger du deg på fredager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dersom du bare er hjemme og ikke gjør noe spesielt og ikke skal på jobb dagen etter når legger du deg på fredager? For min del kan klokken fort bli 3 på natten før jeg finner senga fordi jeg blir så lett oppslukt i det jeg gjør... 

Anonymkode: b87cd...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dersom du bare er hjemme og ikke gjør noe spesielt og ikke skal på jobb dagen etter når legger du deg på fredager? For min del kan klokken fort bli 3 på natten før jeg finner senga fordi jeg blir så lett oppslukt i det jeg gjør... 

Anonymkode: b87cd...79d

I går (som var fredag) var jeg nok i seng rundt 22:45. Når jeg er oppe kl. 6 til vanlig så er det tid for sengen til vanlig tid for meg, i alle fall om vi er hjemme og ikke har noe spesielt på planen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å legge meg for sent for da sover jeg borte for mye av neste dag. Legger meg senest 11-12-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Prøver å legge meg til omtrent samme tid hver kveld, uavhengig helg eller ikke. Dette pga at jeg er så avhengig av nok søvn for å ha det brukbart og for å holde meg stabil. Akkurat i går så ble det litt senere enn vanlig fordi jeg hadde sovet litt på sofaen på ettermiddagen.  Så igår la jeg meg 23.15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Legger meg litt før midnatt når jeg skal på jobb dagen etter. I helgene litt seinere, men sjelden seinere enn ett.

I går la vi oss 23. Hadde vært oppe grytidlig og vært på ski i mange timer, så vi var stuptrøtte 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...