Gå til innhold

Er det noen du kjenner som bryr seg om det danske kongehuset?


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Gjør du selv? 

Jeg vet omtrent ingenting om dem, annet enn at jeg har fått inntrykk av at nå tidligere dronning har vært litt morsommere enn andre dronninger. 

Nå er det masse i avisene om dette, og ingenting av det jeg leser er interessant heller? 

Er de danske ekstra "anonyme" fordi det er mer "galskap" i andre kongehus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80

Kan så å ingenting om Danmarks historie, synes heller ikke sladder om kongehuset er noe interessant😅 Det virker som at de selv forsøker å lage action for ikke å være totalt urelevante (ref overskrifter jeg har lest om utroskap, dronningen som røyker pot osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke si at jeg har fulgt med noe nei. Men har ikke følgt noe spesielt med på det norske kongehuset heller for å være ærlig.

Anonymkode: ea2a5...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært endel skriverier og sladder om den danske kongefamilien de siste årene. Senest i høst når det verserte utroskapsrykter.

Jeg synes det er veldig kjekt å lese om kongefamiliene, men er nok mest opptatt av vår egen.

 

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på det danske kongehuset nei, men jeg husker da Dronning Margrethe fylte 60 (?) og hun hang ut av vinduet om morgenen, iført morgenkåpe og med sneipen i kjeften og vinket ivrig til folket som hadde møtt opp for å gratulere! Synes det var helt herlig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (13 minutter siden):

Kan så å ingenting om Danmarks historie, synes heller ikke sladder om kongehuset er noe interessant😅 Det virker som at de selv forsøker å lage action for ikke å være totalt urelevante (ref overskrifter jeg har lest om utroskap, dronningen som røyker pot osv)

Liker sladder om kongehus. Det er liksom begrenset hva en kan si offentkig som ikke er sant om dem. Så da vet en at det er noe i det.

Jeg liker monarkiet, mystikken og historien. Men jeg begynner å synes alvorlig synd på unger som vokser opp i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Har ikke fulgt med på det danske kongehuset nei, men jeg husker da Dronning Margrethe fylte 60 (?) og hun hang ut av vinduet om morgenen, iført morgenkåpe og med sneipen i kjeften og vinket ivrig til folket som hadde møtt opp for å gratulere! Synes det var helt herlig! :D 

Den dama er helt rå 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...