Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 11. april 2002 Skrevet 11. april 2002 Hei, jeg er ei jente i midten av 30 årene og har et spm ifht fettsuging og senere vektøkning! Det fettet man fjerner kommer ikke tilbake dit det ble fjernet, -(?) men det legger seg kanskje lettere andre steder , eller?? Har hørt om ei jente som fettugde seg og hun fikk masse cellulitter etterpå. Jeg har de siste 5 årene gått opp ca 10 kilo ifht den vekten som jeg trivdes med.. Ønsker å trene de bort, men har revmatisme som gjør at jeg ikke har så mye energi til det.. slankekurer går å "pipskogen" så da har jeg lyst til å legge meg under kniven en gang til (har operert inn implantater i brystene for 4 år siden - og er KJEMPEfornøyd) hva koster det med fettfjerning av mage, midje og ridebukselår?? 0 Siter
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 17. april 2002 Skrevet 17. april 2002 Jeg foreslår at du tar en titt om disse spørsmålene på www.kveim.no/tilbud.html. Der finner du svarene. 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. april 2002 Skrevet 18. april 2002 Jeg foreslår at du tar en titt om disse spørsmålene på www.kveim.no/tilbud.html. Der finner du svarene. men der står vel ikke det som jeg spør om til å begynne med vel??? Jeg skal inn å titte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.