Gå til innhold

Hvilket av disse bildene er finest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Et høstblad? 🙂 eller  mener du kirken i Norges vakreste llille by Kragerø? 

Anonymkode: b7892...64d

Var høstbladet som var favoritten :) men hvor akkurat det er tatt blir vanskelig å si 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Krøll47 skrev (1 minutt siden):

Var høstbladet som var favoritten :) men hvor akkurat det er tatt blir vanskelig å si 

Ja 😊 det var på vei mot Kragerø 😀  husker ikke nøyaktig jeg heller. Takk! 

Anonymkode: b7892...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Om du skal sende inn ett bilde så synes jeg det mest sjelfulle bildet var nr 3.

Alle var egentlig fine på sin måte, selv det med piggtråd. Husk alltid som @Kayia sier på rette linjer, og å ‘croppe’ bilde så du får med det essensielle. Kulte bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Om du skal sende inn ett bilde så synes jeg det mest sjelfulle bildet var nr 3.

Alle var egentlig fine på sin måte, selv det med piggtråd. Husk alltid som @Kayia sier på rette linjer, og å ‘croppe’ bilde så du får med det essensielle. Kulte bilder!

Jeg tror ikke dere skjønner hvor  glad jeg blir over tilbakemeldinger her 🙂 alle, og spesielt når dere sier noe om hvordan de  kunne blitt bedre! Det med piggtråd og heisekran kostet meg mye å ta! Åfysøren. Så det betyr  mye. Takk! 

Anonymkode: b7892...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke dere skjønner hvor  glad jeg blir over tilbakemeldinger her 🙂 alle, og spesielt når dere sier noe om hvordan de  kunne blitt bedre! Det med piggtråd og heisekran kostet meg mye å ta! Åfysøren. Så det betyr  mye. Takk! 

Anonymkode: b7892...64d

Så gøy med litt boost på fredagen! Du er dyktig, og bruk dette forumet flere ganger om du ønsker. Kreativt arbeid er utrolig givende, også for oss som får se arbeidet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Så gøy med litt boost på fredagen! Du er dyktig, og bruk dette forumet flere ganger om du ønsker. Kreativt arbeid er utrolig givende, også for oss som får se arbeidet ditt. 

Ja det var boost. Jeg forventet ikke så mye siden jeg er realistisk, men alle sier noe som gir meg mye! Jeg blir så takknemlig 😊

Anonymkode: b7892...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dorthe skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg skulle hatt en av dem på veggen, hadde jeg nok valgt nummer 3 😀

Du skulle kjent følesen når jeg sto der. Jeg elsker tog og broer, og så den vakre bygningen bak 🙂 så tenkte jeg bare woow. Jeg gikk bare og ventet  på toget! Men det måtte bli svart/ hvitt. Det ble for mye ellers. Takk! 

Anonymkode: b7892...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg tror ikke dere skjønner hvor  glad jeg blir over tilbakemeldinger her 🙂 alle, og spesielt når dere sier noe om hvordan de  kunne blitt bedre! Det med piggtråd og heisekran kostet meg mye å ta! Åfysøren. Så det betyr  mye. Takk! 

Anonymkode: b7892...64d

Jeg likte også det med heisekran og piggtråd.

Ett innspill til TS: På løvbildet ville jeg croppet sånn at den lille enden av gren ned til høyre ikke ble med i utsnittet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (25 minutter siden):

Jeg likte også det med heisekran og piggtråd.

Ett innspill til TS: På løvbildet ville jeg croppet sånn at den lille enden av gren ned til høyre ikke ble med i utsnittet :) 

Takk ! Ja, jeg kan se det. 

Anonymkode: b7892...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...