Gå til innhold

Hvordan oppbevarer du middagsrester?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan oppbevarer du middagsrester?

Jeg har stort sett middagsrestene enten i en plastikk boks eller på ett fat eller i en skål med plastfolie over. Men nå vurderer jeg å kanskje kjøpe sånt gjenbrukbart lokk man kan ta over eller gjenbrukbar folie. Er det noen som har noe erfaring med det og kan anbefale hva som er verdt å kjøpe?

Anonymkode: 95858...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg bruker som regel plastfolie over tallerken, evt plastboks med lokk. Men det hender innimellom at det havner i kjøleskapet uten noe over.

Jeg hadde sånn bivoks-lokk, men jeg syntes det var tungvint å måtte vaske det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80

Jeg anbefaler galssformer med lokk fra Rosendahl. De han puttes i kjøleskap, fryser og rett i ovnen. Har ikke bruk for plastikk etter at jeg gikk til innkjøp av disse for mange år siden  

Utrolig lettvint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen plastbokser som brukes, noen skåler som brukes med plastfolie over eller skåler med slike silikonlokk som jeg antar du tenker på. Jeg fikk en pakke med 4 (?) lokk i gave fra jentungen en gang, de har ulike størrelser og jeg har brukt noen av dem en del. Ønsker meg flere, lurer på om hun kjøpte dem på Normal? Eller Tgr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ildfast form med lokk. Til morgenen etter, for jeg har alltid middagsrester til frokost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en plastboks i kjøleskapet.  Men veldig sjelden vi har rester, vi er to og jeg vet omtrent hvor mye vi spiser 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så ofte jeg har rester, men har det bare på et fat eller en skål med plastfolie. Hvis det skal fryses i en plastboks med lokk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bokser av plast-, glass- eller aluminium. Pizza i matpapir. Mengde mat bestemmer, jeg blander ikke ulike ingedienser og fyller dem så full som mulig for å beholde kvaliteten. Det meste blir med på jobb som lunsj evt blir middag en dag eller to senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...