Gå til innhold

Jeg er så ufattelig takknemlig for ungene mine.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Det handler ikke om hva de presterer. Eller utdannekser de tar. Ikke handler det om at de gjør og har gjort det "jeg anser" som kloke eller riktige valg heller. De har gått sine egne veier, for å si det sånn. Og de har konfrontert meg med ting jeg har gjort! Jeg har fått hørt det, men samtidig har de jo HELDIGVIS sett og sagt noe om det bra jeg har gjort også. 

Faren deres og jeg er som nstt og dag, for han er sånn sosialt geni ( litt overdrevet, men sånn utrolig gjestfri og har imponerande lett for å snakke med alle ) 

Det ble postet for fort! Beklager! 

Det jeg er så utakknemlig for er at de er så BEVISSTE på hvorfor de gjør det de gjør. 

Vi kom bare så heldig ut av det- faren deres og jeg. 

Dette er bare sånn mer glede i øyeblikket, og at andre kan dele noe positivt også? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Kashmir- endret tittelen til Jeg er så ufattelig takknemlig for ungene mine.

Fortsetter under...

Så deilig å føle det har gått bra med ungene. :)

Jeg er fornøyd med å ha null uhell inne (bortsett fra på natta) i 2-3 dager nå. Men det er fordi jeg føler med på hunden som en hauk når det begynner å bli en time siden hun gikk på do, og vi har stått mye ute i lag hvor hun vil inn, men jeg krever at hun først går på do. 😛 Jo færre uhell inne jo raskere blir hun stueren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Jeg er også ufattelig takknemlig for mine unger, tror det er normalt :) 

Det er det 😂 men vi må få utrykke det også iblant. Jeg skjønner deg godt. Du har jo skrevet litt om dem, og sønnen din er sånn snill og tålmodig type, og datteren din er tøff og klok. Det er inntrykket jeg har fått da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Så deilig å føle det har gått bra med ungene. :)

Jeg er fornøyd med å ha null uhell inne (bortsett fra på natta) i 2-3 dager nå. Men det er fordi jeg føler med på hunden som en hauk når det begynner å bli en time siden hun gikk på do, og vi har stått mye ute i lag hvor hun vil inn, men jeg krever at hun først går på do. 😛 Jo færre uhell inne jo raskere blir hun stueren. 

Hva betyr at "det går bra med ungene"? 😊 poenget var jo at de gjør som de vil og er bevisste på hvorfor 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Det er det 😂 men vi må få utrykke det også iblant. Jeg skjønner deg godt. Du har jo skrevet litt om dem, og sønnen din er sånn snill og tålmodig type, og datteren din er tøff og klok. Det er inntrykket jeg har fått da 🙂

Ja det stemmer nok det ❤️ Ja det er lov å uttrykke det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (Akkurat nå):

Hva betyr at "det går bra med ungene"? 😊 poenget var jo at de gjør som de vil og er bevisste på hvorfor 🙂

Det betyr at de har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Det betyr at de har det bra. 

Ja.. det er nok riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...