Gå til innhold

Cyster og letrozol


Jenteavl

Anbefalte innlegg

Har en cyste på 3,5 cm. Dette fikk jeg vite i dag da jeg unnet meg en time hos gynekolog for svar på litt spm. Ang Letrozol som jeg skal begynne på nå denne syklusen. Fikk da beskjed om å avvente til cysten hadde sprukket før oppstart med Letrozol. Dette kan ta flere mnd. Har lest flere steder at cyster under 4cm ikke er noe å bry seg om. Kan det være at gynekologen min er litt for forsiktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenteavl skrev (7 timer siden):

Har en cyste på 3,5 cm. Dette fikk jeg vite i dag da jeg unnet meg en time hos gynekolog for svar på litt spm. Ang Letrozol som jeg skal begynne på nå denne syklusen. Fikk da beskjed om å avvente til cysten hadde sprukket før oppstart med Letrozol. Dette kan ta flere mnd. Har lest flere steder at cyster under 4cm ikke er noe å bry seg om. Kan det være at gynekologen min er litt for forsiktig? 

Det er ingen gynekolog som svarer her inne, dessverre. Jeg har selv en cycte på 5,4 cm på den ene egglederen, har hatt den i flere år, men sprukket har den ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...