Gå til innhold

Hva får noen til å forlate partneren sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg ser på kvinneguiden blir man halshugget om man har forelsket seg i noen som er opptatt. Hvis en mann dumper en dame til fordel for en annen så er det alltid den andre kvinnens skyld. 

Er det slik at når man er sammen bør man være det for resten av livet? 
At hvis man dumper kjæresten sin vil man garantert gjøre det igjen? 
Det er slike svar jeg leser isåfal.

Er det ikke lov å bli forelsket eller betatt av andre enn den man er sammen med? Særlig når det er menn som er det er de skikkelig drittsekker. Det blir reaksjoner motsatt vei og men ikke like ille. 
 

Anonymkode: 3e114...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Når jeg ser på kvinneguiden blir man halshugget om man har forelsket seg i noen som er opptatt. Hvis en mann dumper en dame til fordel for en annen så er det alltid den andre kvinnens skyld. 

Er det slik at når man er sammen bør man være det for resten av livet? 
At hvis man dumper kjæresten sin vil man garantert gjøre det igjen? 
Det er slike svar jeg leser isåfal.

Er det ikke lov å bli forelsket eller betatt av andre enn den man er sammen med? Særlig når det er menn som er det er de skikkelig drittsekker. Det blir reaksjoner motsatt vei og men ikke like ille. 
 

Anonymkode: 3e114...77e

Mange har jo vært forelsket i eller betatt av, en som har vært opptatt, en gang eller flere. Forskjellen er jo om man aktivt legger seg etter den opptatte, eller bare nøyer seg med å være avstandsforelsket. Jeg synes jo ikke det er helt stuerent å gå inn for å ødelegge et forhold.

Det er nok ingen automatikk i at dersom man dumper en partner så dumper man også den neste. :) Noen slår seg tilsynelatende aldri til ro med en partner, mens andre finner den store kjærligheten på andre eller tredje forsøk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...