Gå til innhold

Forberedelser til min store dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gidder ikke å bruke 20.000 for en dag. Hadde du giddet det? 

Anonymkode: ce230...70b

Koster det virkelig 20k for å leie et lokale èn dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (6 minutter siden):

Innlegget ditt fremstår som veldig useriøst. Du lurer på hvor du kan ha festen? Lei et lokale da vel?

Jeg spurte deg hvis du leste hi hjelpe meg til å finne gode argumenter for at jeg kan ha festen der jeg ønsker. 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Koster det virkelig 20k for å leie et lokale èn dag?

Ja sikkert med mindre du skal arrangere det i en gymsal eller noe sånt. Det koster penger jeg ikke jeg vil bruke på det når jeg kan ha det et sted som er gratis: 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja sikkert med mindre du skal arrangere det i en gymsal eller noe sånt. Det koster penger jeg ikke jeg vil bruke på det når jeg kan ha det et sted som er gratis: 

Anonymkode: ce230...70b

Ja men du finner jo ingen steder å ha det gratis, så da må du jo leie lokale?

Gode argumenter? Ja hvis foreldrene dine ikke vil la deg bruke hytta så går jo ikke det. Eventuelt spør noen venner eller kolleger om de har noe steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gidder ikke å bruke 20.000 for en dag. Hadde du giddet det? 

Anonymkode: ce230...70b

Det er jo bare å sende vippskrav til mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ja men du finner jo ingen steder å ha det gratis, så da må du jo leie lokale?

Gode argumenter? Ja hvis foreldrene dine ikke vil la deg bruke hytta så går jo ikke det. Eventuelt spør noen venner eller kolleger om de har noe steder.

Grunnen for at jeg ikke får låne hytten er fordi jeg med et uhell en gang hadde en hjemmefest som gikk ut av kontroll hvor noen som sa at det var fest og så kom det noen flere enn som var invitert og så ble noe ødelagt, men det var ikke min feil. Det skjedde. Dette virker det som de tror skjer nå også, selv om jeg har blitt modnere. Det er ikke samme tilfelle nå. 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Det er jo bare å sende vippskrav til mor?

Nei driver ikke med sånn frekk oppførsel.

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Grunnen for at jeg ikke får låne hytten er fordi jeg med et uhell en gang hadde en hjemmefest som gikk ut av kontroll hvor noen som sa at det var fest og så kom det noen flere enn som var invitert og så ble noe ødelagt, men det var ikke min feil. Det skjedde. Dette virker det som de tror skjer nå også, selv om jeg har blitt modnere. Det er ikke samme tilfelle nå. 

Anonymkode: ce230...70b

Ja da skjønner jeg godt at de ikke lar deg bruke hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Leier ikke du en leilighet til 1500? Da har du råd til å leie lokale.

Jeg får ikke lov av LadyHm å åpne munnen så da forblir jeg stille. 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får ikke lov av LadyHm å åpne munnen så da forblir jeg stille. 

Anonymkode: ce230...70b

Start en tråd på kvinneguiden? Den kommer til å bli stor. Forrige tråden din ble vist over 30 000 ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg får ikke lov av LadyHm å åpne munnen så da forblir jeg stille. 

Anonymkode: ce230...70b

Bare husk det før du starter neste tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du bare skal pynte deg og vente på å bli hentet av vennene dine. Du er nok så populær at de lager et skikkelig fancy surprise party for deg. Billig for deg, og så kan du bruke all energi på å style deg 🥳

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det viser seg sånn at jeg snart blir en rund dag. Det blir sykt stort og er en dag jeg har sett frem til lenge. Men problemet er at jeg ikke får ha det der jeg vil ha det av merkelige grunner da jeg er meget ansvarlig person. Jeg ville hatt det på hytten men det kan jeg visst se langt etter. Noen tips eller råd til at det likevel kan gå? Andre planen er og ha det hos en som ikke er hjemme som ikke vet om planen, men jeg har klart nøkkel fordi jeg passer en katt. 

Anonymkode: ce230...70b

Får du fortsatt det minste rommet med køyesenger på hytten?

Anonymkode: d74cf...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (20 timer siden):

Jeg syns du bare skal pynte deg og vente på å bli hentet av vennene dine. Du er nok så populær at de lager et skikkelig fancy surprise party for deg. Billig for deg, og så kan du bruke all energi på å style deg 🥳

Tenkt mye på kommentaren din. Lurer på hvorfor du skriver som gjør. 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (20 timer siden):

Leier ikke du en leilighet til 1500? Da har du råd til å leie lokale.

Nei nå har leien blitt dyrere dessverre

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkt mye på kommentaren din. Lurer på hvorfor du skriver som gjør. 

Anonymkode: ce230...70b

Først og fremst fordi du ikke har noe sted å ha festen på, og heller ikke vil betale for feiringen når du får tips om hva du kan gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (9 minutter siden):

Først og fremst fordi du ikke har noe sted å ha festen på, og heller ikke vil betale for feiringen når du får tips om hva du kan gjøre.

Du fikk ikke med deg at jeg vil ha festen på hytten? Jeg spurte i hi om råd til hvordan jeg kan oppnå det. Det er ikke noen grunn for at jeg ikke skulle ha det der enn bare at noen med vilje er vanskelig. 

Anonymkode: ce230...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du fikk ikke med deg at jeg vil ha festen på hytten? Jeg spurte i hi om råd til hvordan jeg kan oppnå det. Det er ikke noen grunn for at jeg ikke skulle ha det der enn bare at noen med vilje er vanskelig. 

Anonymkode: ce230...70b

Gi foreldrene dine silent treatment helt til de gir deg adgang til fest på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...