Gå til innhold

Jeg er så nær. Tiden går og jeg brenner innvendig etter nye opplevelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En venn av meg har tilgjengelig noe jeg har funnet spennende. Jeg tør ikke skrive hva dette er rett ut. Men jeg blir eldre, og noen ting er nok best «å bli ferdig med» mens man er ganske ung. 
Jeg er veldig todelt. Den ene delen av meg vil gi totalt faen i å tenke konsekvenser, den andre delen vil ikke risikere å ødelegge noe. Min venn har erfaring. 
Jeg bare føler meg så ekstremt umoden på den ene siden, her jeg jager etter noe hele tiden, mens så mange andre virker som å klare å ta et «vanlig kjedelig» liv med ro. Jeg tenker at kanskje å få bare gjort det unna, kan kverke nysgjerrigheten og jeg blir mer rolig. 
Jeg bare føler meg litt låst i hverdagen for tiden. Alt er liksom likt. Selv om jeg vil si jeg har det bra, og livet går opp og ned, vil jeg bare kjenne noe helt nytt. 

Anonymkode: f0de6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (4 minutter siden):

Ja du vil ruse deg forstår jeg.

Er kanskje bare litt stresset over at jeg ikke føler jeg rekker å leve før det er for sent. Det gjelder mange ting. Dette er ikke hva som er målet med livet. Jeg vil bare ha det gøy. 

Anonymkode: f0de6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det så ille? Jeg vil bare føle noe annet. Oppdage nye sider ved meg selv. Men jeg har ikke bestemt meg enda. Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å komme så nær. 
Det betyr ikke SÅ mye heller at dette er hva livet mitt handler om, kanskje jeg finner andre ting i mellomtiden.

I tillegg har jeg vært veldig trist og et følelsesmessig kaos de siste par dagene. 
 

Følelsene jeg trodde var borte for alltid, meldte en ankomst. Selv om jeg bruker ad. Jeg håndterte det mye bedre siden jeg har jobb nå, og er noe eldre. 
 

Kan vel se humoristisk på det; «long time no see» 🙃

Anonymkode: f0de6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så ille? Jeg vil bare føle noe annet. Oppdage nye sider ved meg selv. Men jeg har ikke bestemt meg enda. Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å komme så nær. 
Det betyr ikke SÅ mye heller at dette er hva livet mitt handler om, kanskje jeg finner andre ting i mellomtiden.

I tillegg har jeg vært veldig trist og et følelsesmessig kaos de siste par dagene. 
 

Følelsene jeg trodde var borte for alltid, meldte en ankomst. Selv om jeg bruker ad. Jeg håndterte det mye bedre siden jeg har jobb nå, og er noe eldre. 
 

Kan vel se humoristisk på det; «long time no see» 🙃

Anonymkode: f0de6...6f8

Tror ikke dop er det du skal teste ut i den mentale tilstanden du er i der.

Anonymkode: 03ab7...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaylord Focker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En venn av meg har tilgjengelig noe jeg har funnet spennende. Jeg tør ikke skrive hva dette er rett ut. Men jeg blir eldre, og noen ting er nok best «å bli ferdig med» mens man er ganske ung. 
Jeg er veldig todelt. Den ene delen av meg vil gi totalt faen i å tenke konsekvenser, den andre delen vil ikke risikere å ødelegge noe. Min venn har erfaring. 
Jeg bare føler meg så ekstremt umoden på den ene siden, her jeg jager etter noe hele tiden, mens så mange andre virker som å klare å ta et «vanlig kjedelig» liv med ro. Jeg tenker at kanskje å få bare gjort det unna, kan kverke nysgjerrigheten og jeg blir mer rolig. 
Jeg bare føler meg litt låst i hverdagen for tiden. Alt er liksom likt. Selv om jeg vil si jeg har det bra, og livet går opp og ned, vil jeg bare kjenne noe helt nytt. 

Anonymkode: f0de6...6f8

Hold deg unna dop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tør ikke skrive hva dette er rett ut.

Så vidt jeg husker var det Wittgenstein som skrev at "om det man ikke kan tale, må man tie". Jeg tror han er inne på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å teste ut dop når man er nede og går med tanker om at livet er kjedelig er en dårlig idé. Det kan hende du liker det litt for godt. Vil du ta den risken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En venn av meg har tilgjengelig noe jeg har funnet spennende. Jeg tør ikke skrive hva dette er rett ut. Men jeg blir eldre, og noen ting er nok best «å bli ferdig med» mens man er ganske ung. 
Jeg er veldig todelt. Den ene delen av meg vil gi totalt faen i å tenke konsekvenser, den andre delen vil ikke risikere å ødelegge noe. Min venn har erfaring. 
Jeg bare føler meg så ekstremt umoden på den ene siden, her jeg jager etter noe hele tiden, mens så mange andre virker som å klare å ta et «vanlig kjedelig» liv med ro. Jeg tenker at kanskje å få bare gjort det unna, kan kverke nysgjerrigheten og jeg blir mer rolig. 
Jeg bare føler meg litt låst i hverdagen for tiden. Alt er liksom likt. Selv om jeg vil si jeg har det bra, og livet går opp og ned, vil jeg bare kjenne noe helt nytt. 

Anonymkode: f0de6...6f8

Jeg går mot alle svar og tanker. Jeg synes det var rart at alle trodde det var dop, selv var jeg helt sikker på at du mente samleie og at dette du ikke har erfaring med og ønsker å prøve med en venn som har erfaring. Hvis du mener dette er det bare å skrive det, det er ikke flaut. 

Anonymkode: 6b2f2...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan da ha det gøy og leve livet uten at det trenger inkludere dop?

Anonymkode: 6da0b...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg går mot alle svar og tanker. Jeg synes det var rart at alle trodde det var dop, selv var jeg helt sikker på at du mente samleie og at dette du ikke har erfaring med og ønsker å prøve med en venn som har erfaring. Hvis du mener dette er det bare å skrive det, det er ikke flaut. 

Anonymkode: 6b2f2...ab4

Hun skriver jo at vedkommende har noe tilgjengelig, blant annet. Mener du det er staken da og ikke dop? 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (13 minutter siden):

Hun skriver jo at vedkommende har noe tilgjengelig, blant annet. Mener du det er staken da og ikke dop? 

Var det første som slo meg, jeg var overrasket over at alle tenkte dop. Det er en tråd skrevet i koder, jeg skjønner ts som kanskje føler seg for gammel til noen som var ment at man gjorde som ung. 

Anonymkode: 6b2f2...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (3 timer siden):

Hun skriver jo at vedkommende har noe tilgjengelig, blant annet. Mener du det er staken da og ikke dop? 

Det er psykedeliker. Jeg MÅ ikke. Jeg bare føler meg så lite erfaren på alt.

Anonymkode: f0de6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

En venn av meg har tilgjengelig noe jeg har funnet spennende. Jeg tør ikke skrive hva dette er rett ut. Men jeg blir eldre, og noen ting er nok best «å bli ferdig med» mens man er ganske ung. 
Jeg er veldig todelt. Den ene delen av meg vil gi totalt faen i å tenke konsekvenser, den andre delen vil ikke risikere å ødelegge noe. Min venn har erfaring. 
Jeg bare føler meg så ekstremt umoden på den ene siden, her jeg jager etter noe hele tiden, mens så mange andre virker som å klare å ta et «vanlig kjedelig» liv med ro. Jeg tenker at kanskje å få bare gjort det unna, kan kverke nysgjerrigheten og jeg blir mer rolig. 
Jeg bare føler meg litt låst i hverdagen for tiden. Alt er liksom likt. Selv om jeg vil si jeg har det bra, og livet går opp og ned, vil jeg bare kjenne noe helt nytt. 

Anonymkode: f0de6...6f8

Mener du at det å prøve dop er en så skjellsettende opplevelse? Er du seriøs?

Anonymkode: f2e5b...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er psykedeliker. Jeg MÅ ikke. Jeg bare føler meg så lite erfaren på alt.

Anonymkode: f0de6...6f8

Jeg skjønner ikke hvorfor det å bli erfaren med dop skulle være noe å trakte etter. Skjønner det er fristende, men det er ikke noe kult å ha på CV akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er psykedeliker. Jeg MÅ ikke. Jeg bare føler meg så lite erfaren på alt.

Anonymkode: f0de6...6f8

Mener du at psykedeliker vil gi deg dop? Jeg skjønte ikke helt.. 

Anonymkode: bb583...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mener du at psykedeliker vil gi deg dop? Jeg skjønte ikke helt.. 

Anonymkode: bb583...1eb

Nei ikke han. Vi legger tråden død. Har andre ting å tenke på.

Anonymkode: f0de6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mener du at psykedeliker vil gi deg dop? Jeg skjønte ikke helt.. 

Anonymkode: bb583...1eb

Hn mente vel psykedelika. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...