Gå til innhold

Er heg skadet etter trening?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

00Little smerter, helt stiv og tunnel bein,? Jar gjort kneboy og er nybegynner, beina mine rista som poker npr jeg gjorde ovelsene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

00Little smerter, helt stiv og tunnel bein,? Jar gjort kneboy og er nybegynner, beina mine rista som poker npr jeg gjorde ovelsene

 

Spør du om et forum om du er skadet? Hvordan i alle dager kan noen som helst vurdere det? Tror du noen kan se igjennom skjermen din og scsnne deg?

Anonymkode: 1c555...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (14 minutter siden):

00Little smerter, helt stiv og tunnel bein,? Jar gjort kneboy og er nybegynner, beina mine rista som poker npr jeg gjorde ovelsene

 

Skadet er du neppe, men realt gangsperr, ikke farlig, bare ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør du om et forum om du er skadet? Hvordan i alle dager kan noen som helst vurdere det? Tror du noen kan se igjennom skjermen din og scsnne deg?

Anonymkode: 1c555...3cc

Nei, men jeg kan ikke dra til legen Hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

00Little smerter, helt stiv og tunnel bein,? Jar gjort kneboy og er nybegynner, beina mine rista som poker npr jeg gjorde ovelsene

 

Grunnen til at beina ristet når du gjorde det er fordi de ikke er vant til øvelsen og trenger mer trening.

Ut ifra det du forteller er du nok ikke skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke skadet. Du er støl. Det blir alle som trener styrke uten å være vant til det.

Du slutter å bli støl når du har trent noen ganger. Fun fact er at ingen vet nøyaktig hva det kommer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...