jaan33 Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei... For en måned siden ca var jeg i India nærmere bestemt new delhi... da jeg kom hjem..fikk jeg diare... og satt for det meste på do den første uken... oppsøkte lege og avla en avføringsprøve.. Fikk noen piller som jeg ikke husker navnet på nå.. Men de var ikke riktige piller..så da svaret på testen kom .. fikk jeg noen piller som heter Flagyl... de skulle jeg ta 6 om dagen i 6 dager... fant nå ut at det hjalp.. før jeg begynte med disse hadde jeg både diare og oppkast... men etter de 6 dagene ringte legen igjen og fortalte at det hadde blitt en feil hadde han fått beskjed om fra sykehuset som testet meg..og at jeg skulle ikke ha de pillene... det var jo for sent da jeg var allerede ferdig med kuren... Han ba meg komme tilbake 14 dager etter bruk av disse for å ta en ny test... Men nå de siste to dagene har jeg følt meg kvalm.. og har litt diare men ikke så mye... hver gang jeg spiser blir jeg kvalm.. det kjennes nesten ut som magen har blitt mindre og ikke tåler så mye mat..fordi jeg kan være sulten men når jeg begynner å spise så stopper det opp... pga av at jeg føler meg kvalm så blir det mindre spising og dermed så kommer hodepinen.. men hva kan jeg gjøre med dette da?? er det mulig å få noe kvalmestillende??? mens jeg venter på at jeg kan ta en ny test??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/47794-mageinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.