Gå til innhold

Dere folk her inne er fine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet ikke om det er riktig å skrive dette på dette underforumet, men er dere brukere på kvinneguiden? Synes det forumet er helt forferdelig. Folk biter hverandre og det er utrolig mye personangrep og hets. 
Her inne er det trivelige folk og mye mer positivitet og fine svar

Anonymkode: eb75b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

emilie321
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet ikke om det er riktig å skrive dette på dette underforumet, men er dere brukere på kvinneguiden? Synes det forumet er helt forferdelig. Folk biter hverandre og det er utrolig mye personangrep og hets. 
Her inne er det trivelige folk og mye mer positivitet og fine svar

Anonymkode: eb75b...f06

Er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet skiller seg veldig ut blant norske forum. Det er nok ikke bedre og verre mennesker her ( kanskje mange LITT bedre 😀 ) , men det en mer respektfull tone her inne. Brukere kan her også, men det utvikler seg sjeøden til noe verre enn en soydighet osv her og der. Litt småkrangling osv iblant, men alt i alt et veldig fint forum ja. Kan ikke sammenlignes med andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes bare noen få er snille her resten er ute etter deg og himler med øya og kjefter.den lille tiden jeg har vært har mange hevet seg over meg og disrespekt me. Som om de eier verden…

Anonymkode: b5f52...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UtakknemligDiva

Jeg er utestengt fra kg flere ganger. Har ikke giddet å lage ny bruker. Trenger egentlig ikke være der inne heller. 
Jeg blir litt bekymret for tilstanden på folk når jeg leser der. Det kryr av folk som ikke vil at det skal gå bra for andre fordi det ikke gikk bra for dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
UtakknemligDiva skrev (11 timer siden):

Jeg er utestengt fra kg flere ganger. Har ikke giddet å lage ny bruker. Trenger egentlig ikke være der inne heller. 
Jeg blir litt bekymret for tilstanden på folk når jeg leser der. Det kryr av folk som ikke vil at det skal gå bra for andre fordi det ikke gikk bra for dem selv.

KG er et dårlig forum. Veldig mange som ikke unner andre vel, og er rett slem mot de som oppretter tråder. 
 

Anonymkode: eb75b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

KG er et dårlig forum. Veldig mange som ikke unner andre vel, og er rett slem mot de som oppretter tråder. 
 

Anonymkode: eb75b...f06

Dem er ulykkelige tror jeg. Uten at de engang vet det selv.. Ikke døm..tenk : hvor kjenner jeg meg igjen? 

🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

KG er et dårlig forum. Veldig mange som ikke unner andre vel, og er rett slem mot de som oppretter tråder. 
 

Anonymkode: eb75b...f06

KG forumet er beryket i enhver kommune.

Anonymkode: 522be...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 minutter siden):

Dem er ulykkelige tror jeg. Uten at de engang vet det selv.. Ikke døm..tenk : hvor kjenner jeg meg igjen? 

🙂

Ikke en plass jeg vil henge på hvertfall. Mye hyggeligere her inne. Folk her inne gir gode råd og heier på hverandre. Det er min opplevelse 

Anonymkode: eb75b...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke en plass jeg vil henge på hvertfall. Mye hyggeligere her inne. Folk her inne gir gode råd og heier på hverandre. Det er min opplevelse 

Anonymkode: eb75b...f06

Ja. Når vi snakker forum så kan man lett miste troen på folk. Det er mye destruktivt. 

Her får du ihverfall et glimt av håp 🙂

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Kashmir skrev (57 minutter siden):

Ja. Når vi snakker forum så kan man lett miste troen på folk. Det er mye destruktivt. 

Her får du ihverfall et glimt av håp 🙂

Mhm. Selv om det er var/er mitt ansvar så bidro kg til å ødelegge potensielt forhold😅 jeg ble først bruker der i 2014 tror jeg, fordi jeg klarte å utvikle følelser for bestekompisen min som jeg hadde indirekte avvist 2 år før der igjen. Han skulle besøke meg da jeg bodde i en annen by men avlyste fordi han sa han trengte pause fra vennskapet pga han hadde fått følelser for meg og jeg ble knust, trodde jeg mistet bestekompisen min pga det. 
Så begynner jeg å skrive masse på kg og folk bare «det toget har gått». Ja så var det det der hvor lang tid det går før man svarer på meldinger og sånn. «Hvis det går flere timer er han ikke interessert». Jeg var knust hele tiden😅 

Siste kvelden før han skulle flytte laangt avgårde for å studere så hadde vi vært og trent sammen og han bare «blir med deg hjem jeg hvis det er greit» og han fikk det. Endte med at jeg måtte si til utleier (som også er en kompis) at senga mi var ødelagt. Vi hadde ikke sex, men dagen etter bare knakk senga sammen uten videre 🫢 utleier trodde selvfølgelig noe annet. Kg hadde altså ikke rett.
 

Tok et par uker før jeg flyttet til Tyrkia. Deretter ble det masse nye runder på kg om det nye crushet. Samme runden, bare mye mer aggressivt. «Hold deg unna denne religionen» og enda en gang knust fordi jeg måtte la det gå💀

 

Kanskje litt avsporing her, men dette er slik det blir på kg. Sjelden noe positivt.

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...