Gå til innhold

Irritert på skolen, sier fra, men redd for konsekvensene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

I likhet med @frosken tenker jeg at dere må rette fokus på hva som gir datteren deres resultat, og ikke på hva konsekvenser for dere kan bli, jf sitatet over. Som @Savannah sier har dere ellers alt å vinne på å være faktaorientert, behersket og samarbeidene. Ta ut agget et annet sted, feks på trening. 

Vi samarbeider godt med skolen. Vi er behersket og saklige. Mannen min har vært litt kvass mot rektor, men det må han tåle. 
Når noen ikke gjør jobben sin og andre blir skadelidende må en tåle å høre at en forelder blir både fortvilt, maktesløs og forbanna. 
Hadde ikke jeg gjort jobben min der jeg jobber, hadde jeg også fått pes fra foreldrene. (Jobber også med barn) 

Anonymkode: fd73c...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi samarbeider godt med skolen. Vi er behersket og saklige. Mannen min har vært litt kvass mot rektor, men det må han tåle. 
Når noen ikke gjør jobben sin og andre blir skadelidende må en tåle å høre at en forelder blir både fortvilt, maktesløs og forbanna. 
Hadde ikke jeg gjort jobben min der jeg jobber, hadde jeg også fått pes fra foreldrene. (Jobber også med barn) 

Anonymkode: fd73c...c2f

Om dialogen er fin burde vel dette la seg løse. Jeg fikk det motsatte inntrykk i åpningsinnlegget og av svarene dine. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.2.2024 den 0.36):

Har en situasjon gående der skolen ikke gjør jobben sin overfor mitt barn. 
Det handler om mobbing. 
Skole og ppt beskriver barnet som at det har stort fravær og lite motorveier for læring. Men nevner ikke et ord om mobbing. 
Enda det var en lærer som meldte inn 9a sak (mobbesak)  Jeg krever at skolen og ppt skal gjøre om på rapporten, og belyse hele situasjon til eleven. Ikke den kommunen kommer best ut av. 
Jeg føler ikke jeg kan godta at kommunen skriver negativt om barnet, uten å opplyse om hvorfor hun er umotivert for skolen, og har skolevegring. 
Jeg har sendt Mail om dette tilbake og krever at de belyser hele situasjonen og ikke utelater hovedproblemet som er mobbing. 
Er redd jeg terger opp skolen/ ppt og at de bruker makten sin tilbake og evt melder oss til bv eller noe

Anonymkode: fd73c...c2f

Jeg har lest gjennom teksten din mange ganger. Kan det være en idè at du ber om et nytt møte og stiller med advokat? Skolen har mye makt. 

Anonymkode: a6472...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har lest gjennom teksten din mange ganger. Kan det være en idè at du ber om et nytt møte og stiller med advokat? Skolen har mye makt. 

Anonymkode: a6472...750

Har ikke behov for advokat. Vi er ressurssterke og oppdaterte, så jeg har selv vist til lovverket og forhører meg med statsforvalteren 

Anonymkode: fd73c...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har ikke behov for advokat. Vi er ressurssterke og oppdaterte, så jeg har selv vist til lovverket og forhører meg med statsforvalteren 

Anonymkode: fd73c...c2f

Ok. Masse lykke til 

Anonymkode: a6472...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ok. Masse lykke til 

Anonymkode: a6472...750

Tusen takk 

Anonymkode: fd73c...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...