Gå til innhold

Fikk god nattmat i går.


Kashmir-

Anbefalte innlegg

Det var tortillaships som jeg normalt kun bruker i salat, men der var det skåler med tomatsaus, pizzasaus ( mer krydret tomstsaus ) og rømme. Og så hadde de Fetaost ( ingen ost  over eller engang ved siden av  🙂 ) og kylling og tørka tomater og ananas, skinke og en del annet. Så jeg hadde på tomatsaus og fetaost og knasket i meg en halv kilo ( overdriver litt ) og med rømme og små godt krydra kyllingbiter oppå shipsen. 

Syns det var så enkel og god mat utpå natten! 

Bare deler. For de som eventuelt har nytte av det 🙂 jeg skal ihvertfall servere det når noen kommer på besøk ( av de jeg en sjenden gang slipper inn folk 😅 god snacks når vi spillet poker og quiz fks ) Det er jo fint å ta med til andre også på sånn dele mat- opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

litt sånn tapas mexican style? høres nydelig ut! :) 

Anonymkode: 85bb7...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

litt sånn tapas mexican style? høres nydelig ut! :) 

Anonymkode: 85bb7...453

Ja, var kanskje det . Ja veldig godt og mettende også 🙂 og mye smak ( det gjør sitt ) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Kashmir skrev (1 time siden):

Det var tortillaships som jeg normalt kun bruker i salat, men der var det skåler med tomatsaus, pizzasaus ( mer krydret tomstsaus ) og rømme. Og så hadde de Fetaost ( ingen ost  over eller engang ved siden av  🙂 ) og kylling og tørka tomater og ananas, skinke og en del annet. Så jeg hadde på tomatsaus og fetaost og knasket i meg en halv kilo ( overdriver litt ) og med rømme og små godt krydra kyllingbiter oppå shipsen. 

Syns det var så enkel og god mat utpå natten! 

Bare deler. For de som eventuelt har nytte av det 🙂 jeg skal ihvertfall servere det når noen kommer på besøk ( av de jeg en sjenden gang slipper inn folk 😅 god snacks når vi spillet poker og quiz fks ) Det er jo fint å ta med til andre også på sånn dele mat- opplegg.

Mmmmm! Høres godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...