Gå til innhold

Jeg prøver å finne ut av meg selv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 minutter siden):

La være å be om.hjelp. La være å be om råd og synspunkter på hva du velger å gjøre. Ikke gjør deg avhengig av det, for da blir du ikke selvstendig. 

Hvis du vil.ha hjelp, så si heller noe om situssjonen din til de du ønsker hjelp fra, og la de heller eventuelt tilby seg. 

Jeg ber sjeldent om hjelp. Hvor får du det fra? 

Anonymkode: 319ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo fordi de betaler mye for meg dessverre som jeg ikke kan betale for selv, så jeg kan ikke kutte ‘navlestrengen’ på alle måter. Nettopp men da burde jo også jeg blitt behandlet som en voksen. 

Anonymkode: 319ef...904

 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det er jo mange voksne som får hjelp til diverse. Jeg lever da ikke av dem, hvor har jeg sagt det? Men seriøst nå trekker vi ikke de inn. Det var jo meg det handlet om, hvordan jeg kan bli bedre på det at jeg er sta. 

Anonymkode: 319ef...904

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ber sjeldent om hjelp. Hvor får du det fra? 

Anonymkode: 319ef...904

Det over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (32 minutter siden):

 

 

Det over. 

Det er ikke helt sånn bokstavelig som du tolker det ut fra. Jeg vil ikke gå inn på detaljene rundt det men seriøst dette blir døds kjedelig og totalt uinteressant nyttig eller konstruktivt. 

Anonymkode: 319ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor i alle dager skal du gå rundt som en random person å kalle folk nassisitster? 

Anonymkode: 319ef...904

Jeg er ingen "random" person. Jeg er selveste @Everybody!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Jeg er ingen "random" person. Jeg er selveste @Everybody!

Det var nassisitisk sagt 

Anonymkode: 319ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (8 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/legger-seg-flat-etter-sinneutbrudd-flaut/16358428/

Se på dette klippet. Er dette en person du vil sammenligne deg med?

Nei men jeg er litt lik han i familien min, jeg har litt den attituden når jeg blir riktig sint eller irritert. Det var derfor jeg opprettet tråden for å granske i meg selv hvorfor. Men nei jeg vil jo ikke det. Men jeg er ikke en nassisit som du kaller meg. Jeg er faktisk ganske snill for mesteparten av tiden. 

Anonymkode: 319ef...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette kan handle mye om oppvekst og hvordan folk har snakket til deg tidligere. 
Kanskje er du i en fase der du har behov for å sette grenser? Bestemme selv? 
Et tips er å tenke deg om før du trasser. Nettopp fordi det kan skape trøblete relasjoner for deg 

Anonymkode: 29d83...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...