Gå til innhold

Ingenting å gjøre på ….


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et kjedelig liv. Burde og skulle gjort lesing men det gidder jeg ikke. For en kjedelig søndag. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

Lesing? Hvilken bok?

Anatomi vil du lese for meg? Døds kjedelig 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anatomi vil du lese for meg? Døds kjedelig 

Anonymkode: cb8fe...919

Studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Studerer du?

Jepp utrolig nok. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Få deg noen hobbyer. :)

Hva da eks? Jeg er ikke god på så mye. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva da eks? Jeg er ikke god på så mye. 

Anonymkode: cb8fe...919

Du trenger ikke være god, bare synes at det er gøy.

Hva det kan være er jo opp til deg og hva du er interessert og liker å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (43 minutter siden):

Du trenger ikke være god, bare synes at det er gøy.

Hva det kan være er jo opp til deg og hva du er interessert og liker å gjøre.

Det er ingenting. Nå har jeg kastet bort en hel dag i pysjamas og sett på serier. Og jeg har deadline i morgen. Nå må jeg døgne hele natten for å bli ferdig. Hva feiler det meg? 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Burde og skulle gjort lesing men det gidder jeg ikke.

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nå har jeg kastet bort en hel dag i pysjamas og sett på serier. Og jeg har deadline i morgen. Nå må jeg døgne hele natten for å bli ferdig. Hva feiler det meg? 

Mange synes det hjelper på konsentrasjonen å lese / studere et annet sted enn hjemme. Søndager er vel ikke den enkleste dagen hvis du ikke bor et sted med meråpent bibliotek. Men det er kanskje søndagsåpent på studiestedet ditt?

Det er i hvert fall et tips for å unngå å kaste bort dagene - dra et annet sted der du bestemmer deg for at det ikke er "lovlig" eller "mulig" å gjøre noe annet enn det du egentlig skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (5 minutter siden):

Mange synes det hjelper på konsentrasjonen å lese / studere et annet sted enn hjemme. Søndager er vel ikke den enkleste dagen hvis du ikke bor et sted med meråpent bibliotek. Men det er kanskje søndagsåpent på studiestedet ditt?

Det er i hvert fall et tips for å unngå å kaste bort dagene - dra et annet sted der du bestemmer deg for at det ikke er "lovlig" eller "mulig" å gjøre noe annet enn det du egentlig skal.

Ja jo men så smart er jeg ikke. Starten helgen med et vrak. Først fest, så lå jeg dårlig hele lørdagen og angret for at jeg drakk så mye og så i dag har jeg vært motivasjon løs. Nå må jeg svi hele natta for og nå innlevering kl 9 i morgen. Jeg kommer aldri til å bli ferdig. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jo men så smart er jeg ikke.

Jeg forstår at det ikke hjelper for i natt, men det er et tips til en annen dag du har mye du bør gjøre.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

...i dag har jeg vært motivasjon løs. Nå må jeg svi hele natta for og nå innlevering kl 9 i morgen.

Jeg kan vanskelig se for meg noe mer motiverende enn en frist noen timer unna. Men logg av DOL nå, lag kaffe og kjør på med det du må. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (57 minutter siden):

Jeg forstår at det ikke hjelper for i natt, men det er et tips til en annen dag du har mye du bør gjøre.

Jeg kan vanskelig se for meg noe mer motiverende enn en frist noen timer unna. Men logg av DOL nå, lag kaffe og kjør på med det du må. 

Jeg må ha pauser i mellom. Mister fokuset hvis jeg må sitte flere timer om gangen med dette vanskelige og kjedelige stoffet. Det er så vanskelig at jeg knapt forstår hva jeg leser. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ingenting. Nå har jeg kastet bort en hel dag i pysjamas og sett på serier. Og jeg har deadline i morgen. Nå må jeg døgne hele natten for å bli ferdig. Hva feiler det meg? 

Anonymkode: cb8fe...919

Det er ikke nødvendigvis noe som feiler deg, du har bare dårlig rutine på det å studere. Du prokastinerer og gjør heller kjekke ting foran det du synes er vanskelig frem til du får panikk fordi du får dårlig tid.

Skal du snu det så må du lage deg bedre rutiner for arbeid med studier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (49 minutter siden):

Det er ikke nødvendigvis noe som feiler deg, du har bare dårlig rutine på det å studere. Du prokastinerer og gjør heller kjekke ting foran det du synes er vanskelig frem til du får panikk fordi du får dårlig tid.

Skal du snu det så må du lage deg bedre rutiner for arbeid med studier. 

Ja det er sånn det er. Ble nesten ferdig i går men mangler noen oppgaver. Jeg er seriøst så døds trøtt at jeg satt i en stille stund og vurderte å si jeg var syk i dag sånn at jeg fikk en dag til. Det er jo litt typisk meg å stikke hode i sanden. Jeg har gull medalje i prokastinering. Synd det ikke er en diagnose. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det er sånn det er. Ble nesten ferdig i går men mangler noen oppgaver. Jeg er seriøst så døds trøtt at jeg satt i en stille stund og vurderte å si jeg var syk i dag sånn at jeg fikk en dag til. Det er jo litt typisk meg å stikke hode i sanden. Jeg har gull medalje i prokastinering. Synd det ikke er en diagnose. 

Anonymkode: cb8fe...919

Det har ikke så mye å si om det er en diagnose eller ikke, du må fortsatt gjøre jobben med å endre det for egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (46 minutter siden):

Det har ikke så mye å si om det er en diagnose eller ikke, du må fortsatt gjøre jobben med å endre det for egen del.

Men kanskje jeg kunne fått forlenget tid eller noen fordeler. Nå ble jeg akkurat ferdig og nå begynner jeg om 20 min. Det rekker jeg ikke. Ikke har jeg engang kledd på meg. Dette blir en sykt dårlig dag kjenner jeg. Kanskje jeg er deprimert eller noe siden ting går så sakte med meg. Jeg skulle ønske samfunnet var lagt opp til min tidslinje. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men kanskje jeg kunne fått forlenget tid eller noen fordeler. Nå ble jeg akkurat ferdig og nå begynner jeg om 20 min. Det rekker jeg ikke. Ikke har jeg engang kledd på meg. Dette blir en sykt dårlig dag kjenner jeg. Kanskje jeg er deprimert eller noe siden ting går så sakte med meg. Jeg skulle ønske samfunnet var lagt opp til min tidslinje. 

Anonymkode: cb8fe...919

Det er mye man kan ønske seg, men til syvende og sist så endrer det ikke på realiteten. Det er den man må forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Det er mye man kan ønske seg, men til syvende og sist så endrer det ikke på realiteten. Det er den man må forholde seg til.

Er nok født i feil århundre. Hater mandager.. skulle ønske roboter kunne gjort alt jeg synes er snork. Så meningløst. 

Anonymkode: cb8fe...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er nok født i feil århundre. Hater mandager.. skulle ønske roboter kunne gjort alt jeg synes er snork. Så meningløst. 

Anonymkode: cb8fe...919

Du vil få det bedre den dagen du slutter å forvente at familien og hele omverden skal tekkes deg og dine ønsker, og i stedet begynenr å ta ansvar for eget liv og egne handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...