Gå til innhold

Hvordan takle kjærlighetsorgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min mann gjennom ti år sjokkerte meg dypt før jul, da jeg oppdaget at han hadde hatt et flørtete forhold med en annen kvinne i nesten et halvt år. Vi har vært gift i 1,5 år og har to barn sammen. Han har ikke vist noe initativ til å kutte ut flørten sin, og vi er nå separert. Jeg er så trist og deppa. Det føles ut som jeg går med en kniv i hjertet hele tiden. Hva kan jeg gjøre for å få det bedre? 

Anonymkode: 4b43b...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Få deg en hobby, hobbyer er gull. Venner er gull. Let etter noe som kan dra deg ut av sorgen (for det er jo det det er). Kom deg vekk, reis på ferie en helg med gode venner.

Føler med deg, det er bly tungt. Ikke glem at sorgen over dette er faktisk normalt, du skal være trist og lei (det er normalt!). Føl det du føler, grin og vær lei deg, men forsøk å også finne på noe ok i blant.

Anonymkode: ec21a...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Få deg en hobby, hobbyer er gull. Venner er gull. Let etter noe som kan dra deg ut av sorgen (for det er jo det det er). Kom deg vekk, reis på ferie en helg med gode venner.

Føler med deg, det er bly tungt. Ikke glem at sorgen over dette er faktisk normalt, du skal være trist og lei (det er normalt!). Føl det du føler, grin og vær lei deg, men forsøk å også finne på noe ok i blant.

Anonymkode: ec21a...ce6

Ja, tar med meg barna til syden i vinterferien. Egoen selv har flyttet inn i båten våres og kan derfor ikke ha barna mer enn annenhver helg. Sikkert i påvente om han får bo med flørten sin. 

Anonymkode: 4b43b...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.2.2024 den 21.00):

Ja, tar med meg barna til syden i vinterferien. Egoen selv har flyttet inn i båten våres og kan derfor ikke ha barna mer enn annenhver helg. Sikkert i påvente om han får bo med flørten sin. 

Anonymkode: 4b43b...d26

Flyttet inn i båten? Nå på vinteren? 🥶

Anonymkode: d49b6...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...