Gå til innhold

Jeg forstår ikke hvordan mødre funker i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må ha den mest irriterende moren på denne jorden. At det går an og være så irriterende…. 

Anonymkode: f86ba...4b7

Fortsetter under...

Skrevet

Er det ny runde med en tråd hvor du forteller hvor urettferdig livet er mot deg, hvor de fleste i tråden synes din mor er fornuftig og hvor du ender opp med å synes synd på deg selv fordi ingen forstår deg?

Sånn, da har jeg oppsummert tråden før den har begynt. 

Skrevet
  Vhanja skrev (På 8.2.2024 den 20.30):

Er det ny runde med en tråd hvor du forteller hvor urettferdig livet er mot deg, hvor de fleste i tråden synes din mor er fornuftig og hvor du ender opp med å synes synd på deg selv fordi ingen forstår deg?

Sånn, da har jeg oppsummert tråden før den har begynt. 

Ekspander  

Nei du vet ikke hva jeg tenker eller hva jeg skulle si. Du er like irriterende som moren min og dette var så unødvendig av deg! 

Skrevet

Tråder som dette kan du starte på Kvinneguiden. Ingen er interesserte i dette her… 

Nicklusheletida
Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 20.22):

Jeg tror jeg må ha den mest irriterende moren på denne jorden. At det går an og være så irriterende…. 

Ekspander  

Er du tenåring ? Da er det helt normalt at mødre er irriterende. 

Skrevet
  Nicklusheletida skrev (På 8.2.2024 den 20.40):

Er du tenåring ? Da er det helt normalt at mødre er irriterende. 

Ekspander  

Vel, mødre kan nok være irriterende for noen opp i godt voksen alder  🙂 luftet en frusrrasjon en gang mot ei som jobbet på psykriatisk institusjon, og hun snakket i tre kvarter om frustrasjoner ovenfor moren. Og det er bare ett eksempel. Mødre blir ikke ukladerlige selv om man blir voksen alltid.

Annonse

Skrevet

Ekspander  

det er en del av det å være mor. mødre kan ikke rulle ut den røde løperen og please kidsa HELE tiden :)  upopulære avgjørelser hører med.

Anonymkode: b5310...ae1

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 20.34):

Nei du vet ikke hva jeg tenker eller hva jeg skulle si. 

Ekspander  

Å jo da, vi vet akkurat hva som kommer til å skje når du starter tråder her inne...

Skrevet
  Lady HM skrev (På 8.2.2024 den 21.03):

Å jo da, vi vet akkurat hva som kommer til å skje når du starter tråder her inne...

Ekspander  

Du er synsk? Gratulerer med magiske evner. 

Skrevet
  Kashmir skrev (På 8.2.2024 den 20.48):

Vel, mødre kan nok være irriterende for noen opp i godt voksen alder  🙂 luftet en frusrrasjon en gang mot ei som jobbet på psykriatisk institusjon, og hun snakket i tre kvarter om frustrasjoner ovenfor moren. Og det er bare ett eksempel. Mødre blir ikke ukladerlige selv om man blir voksen alltid.

Ekspander  

Nettopp. Mange mødre er en egen art. 

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 21.05):

Du er synsk? Gratulerer med magiske evner. 

Ekspander  

Nei, ingen magiske evner her, men du er utrolig forutsigbar.

Skrevet
  ISW skrev (På 8.2.2024 den 20.37):

Tråder som dette kan du starte på Kvinneguiden. Ingen er interesserte i dette her… 

Ekspander  

Så frekt av deg. Jeg har bidratt mye her. 

Skrevet
  Lady HM skrev (På 8.2.2024 den 21.08):

Nei, ingen magiske evner her, men du er utrolig forutsigbar.

Ekspander  

Nei absolutt ikke. Du er teit. 

Annonse

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 8.2.2024 den 21.09):

Nei absolutt ikke. Du er teit. 

Ekspander  

Ok, så dette handler ikke om at du føler deg urettferdig behandlet, fordi det er jo ikke din skyld at (sett inn dagens problem)...

Skrevet
  Lady HM skrev (På 8.2.2024 den 21.15):

Ok, så dette handler ikke om at du føler deg urettferdig behandlet, fordi det er jo ikke din skyld at (sett inn dagens problem)...

Ekspander  

NEI faktisk ikke men du har allerede alle svar. Så da kan det bare være. Dette er jo problemet med moren min og man går ut fra at man vet alt. 

Skrevet

Ja mødre kan være jævlig irriterende. Fedre er mye bedre, de maser ikke.

Skrevet
  Everybody skrev (På 8.2.2024 den 22.25):

Ja mødre kan være jævlig irriterende. Fedre er mye bedre, de maser ikke.

Ekspander  

Enig 

Skrevet

Ekspander  

Var det hennes genser du hadde ødelagt kanskje?

Skrevet
  Lillemus skrev (På 9.2.2024 den 8.43):

Var det hennes genser du hadde ødelagt kanskje?

Ekspander  

Nei :) men jeg kom aldri til saken fordi det var noen magiske evner her som kunne spå alt. Moren min bruker ikke min størrelse. Hun er en M-L

Skrevet

Ekspander  

Har hun avslått et vippskrav?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...