Gå til innhold

Hvor lenge uten kroppskontakt med et annet menneske hadde du klart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer nok an på behov? Siden jeg har vært gift i 20 år, har barn jeg kan klemme på, dyr i huset å klemme på, jobber i barnehage og får mange klemmer og må ha et fang ledig.. så kjenner jeg det er utrolig godt å bare være meg, og få ha hode og kropp for seg selv i blant 

Anonymkode: a6de3...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Jeg vet ikke hvor mange år jeg har gått uten det. Har jo tatt/fått klemmer av folk i det siste. Men noen år bak i tid så tror jeg at jeg nok gikk flere måneder, kanskje år uten å fysisk røre et annet menneske. Jeg klarer ikke å huske. Når jeg var 16 var det meste av fysisk kontakt slossing😛 

Behovene varierer da. Liker jeg noen spesielt godt har jeg mye behov, men for den ene personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror man blir ødelagt av flere tiår uten kroppskontakt.

Anonymkode: 74eae...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du regnes som kroppskontakt? Hvor mange minutter må man være nær hverandre for at det skal regnes? Holder at man dilter borti noen? 

Anonymkode: a441d...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (8 timer siden):

Er jo bare å dra til et massasjested hvis man ønsker kroppskontakt.

Jo man kan bestille spa behandlinger. Gjør du det? 

Anonymkode: db9e9...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva mener du regnes som kroppskontakt? Hvor mange minutter må man være nær hverandre for at det skal regnes? Holder at man dilter borti noen? 

Anonymkode: a441d...d4e

Jada 

Anonymkode: db9e9...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

35 år, er det ekstremt?

Anonymkode: 366d2...c8d

Jeg har vært gjennom 30

 år uten fysisk kontakt med annet kjønn! Det er lenge. Og det har ført til helseutfordringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jo man kan bestille spa behandlinger. Gjør du det? 

Anonymkode: db9e9...d39

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (1 time siden):

Er det sunt å gå hele livet uten kroppskontakt? Er det da man blir alvorlig psykisk syk? 

Tror heller det er motsatt. Man er alvorlig psykisk syk og derfor ikke har kroppskontakt. Veldig syke folk klarer ikke mennesker

Anonymkode: a441d...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tror heller det er motsatt. Man er alvorlig psykisk syk og derfor ikke har kroppskontakt. Veldig syke folk klarer ikke mennesker

Anonymkode: a441d...d4e

Jeg tror alle har godt av litt "kos" med et annet kjønn en gang i blant. Ellers er faren for å bli psykisk syk veldig stor. Alle trenger kjærlighet også de som sliter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg har vært singel i 21 år. På de årene har jeg hatt sex med to forskjellige damer. Det er ti år siden sist. Jeg er ikke på sjekkern. Det er ikke noe problem for meg å være uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være uten sex i mange år er ikke problemet, sex behøver man ikke. Men kroppskontakt er bra for alle. Å få en klem hvert femte år er givende. Skal ikke så mye  til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (10 timer siden):

Jeg tror alle har godt av litt "kos" med et annet kjønn en gang i blant. Ellers er faren for å bli psykisk syk veldig stor. Alle trenger kjærlighet også de som sliter.

Jeg tror man bare blir sykere og sykere av å leve slik.

Anonymkode: 74eae...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg tror man bare blir sykere og sykere av å leve slik.

Anonymkode: 74eae...c77

Noen blir det. Men mange opplever at de aldri er i posisjon til ¨å få sex, men de må komme seg gjennom livet de og. Og noen blir  veldig syke. Å ikke ha kroppskontakt på flere 10-år, gjør noe med psyken. Det er bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...