Gå til innhold

Jeg hater å være kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ikke trans. Er ikke født i feil kropp. 
Men jeg bare hater å være kvinne. Pga menn. Jeg hater når jeg liker en mann og er åpen om dette til venninner. Da begynner de alltid å gi masse råd og så vil de høre hvor i fasen vi er og så finner de ALLTID tegn på at han ikke er noe for meg eller ikke interessert. Men jeg føler kvinner er veldig dumme som blir forelsket. Det virker som det bare er kvinner som blir forelska. Så jeg hater å være kvinne. Hadde vært bedre å være mann så jeg hadde sluppet disse følelsene. Jeg ser ned på alle kvinner i tillegg til meg selv for å føle sånn. Bare dumme vesener som lever i en Disney verden. 

Anonymkode: 0a122...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bitter much?

Anonymkode: c4c94...cf7

Hvordan kan man ikke bli det når man er kvinne og er dømt til å være trist fordi man liker noen?

Anonymkode: 0a122...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Få deg nye venninner.

Anonymkode: 58b3d...aa6

Vennskap tar tid å bygge hvis du ikke visste det. Jeg trives med vennene og det gjelder kvinner generelt. Er ikke bare venninner som snakker sånn. 

Anonymkode: 0a122...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan man ikke bli det når man er kvinne og er dømt til å være trist fordi man liker noen?

Anonymkode: 0a122...fe4

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c4c94...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c4c94...cf7

34

Anonymkode: 0a122...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hater når jeg liker en mann og er åpen om dette til venninner. Da begynner de alltid å gi masse råd og så vil de høre hvor i fasen vi er og så finner de ALLTID tegn på at han ikke er noe for meg eller ikke interessert.

Da er vel løsningen å vente med å innvie venninnene til en eventuell senere fase? Dessuten er det jo ikke sikkert de alltid har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

trenger du å investere hele liv og sjel kun fordi du er forelsket? Du kan jo prøve å stagge følelsene littegrann

Anonymkode: 1405b...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er ikke trans. Er ikke født i feil kropp. 
Men jeg bare hater å være kvinne. Pga menn. Jeg hater når jeg liker en mann og er åpen om dette til venninner. Da begynner de alltid å gi masse råd og så vil de høre hvor i fasen vi er og så finner de ALLTID tegn på at han ikke er noe for meg eller ikke interessert. Men jeg føler kvinner er veldig dumme som blir forelsket. Det virker som det bare er kvinner som blir forelska. Så jeg hater å være kvinne. Hadde vært bedre å være mann så jeg hadde sluppet disse følelsene. Jeg ser ned på alle kvinner i tillegg til meg selv for å føle sånn. Bare dumme vesener som lever i en Disney verden. 

Anonymkode: 0a122...fe4

Hadde du vært mann er det stor risiko for å bli ufrivillig singel/barnløs. Kvinner gjenbruker "de beste" mennene mens "resten" blir værende alene. Om noe bør du være glad du er kvinne dagens samfunn er skapt for kvinner. Menn brukes som skattekveg, intet mer.

Anonymkode: 0a90a...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er ikke trans. Er ikke født i feil kropp. 
Men jeg bare hater å være kvinne. Pga menn. Jeg hater når jeg liker en mann og er åpen om dette til venninner. Da begynner de alltid å gi masse råd og så vil de høre hvor i fasen vi er og så finner de ALLTID tegn på at han ikke er noe for meg eller ikke interessert. Men jeg føler kvinner er veldig dumme som blir forelsket. Det virker som det bare er kvinner som blir forelska. Så jeg hater å være kvinne. Hadde vært bedre å være mann så jeg hadde sluppet disse følelsene. Jeg ser ned på alle kvinner i tillegg til meg selv for å føle sånn. Bare dumme vesener som lever i en Disney verden. 

Anonymkode: 0a122...fe4

Det er en myte at menn ikke blir forelsket. Synd at venninnene dine er så destruktive og alltid ser etter problemer og feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...