Gå til innhold

Har du opplevd menn i damegarderoben/toalettene før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, treningssenteret jeg trente på skulle pusse opp jentegarderoben. Da fikk jentene herregarderoben, så fikk de være uten i 3-4 dager. Mange gutter og menn som gikk ‘feil’ da, enten med vilje eller av vane.

Gjorde ikke så mye. Kan jo ikke akkurat løpe etter folk naken og halvnaken 😆

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (20 minutter siden):

Ja, treningssenteret jeg trente på skulle pusse opp jentegarderoben. Da fikk jentene herregarderoben, så fikk de være uten i 3-4 dager. Mange gutter og menn som gikk ‘feil’ da, enten med vilje eller av vane.

Gjorde ikke så mye. Kan jo ikke akkurat løpe etter folk naken og halvnaken 😆

 

Kunne likegodt hatt fellesgarderobe.

Anonymkode: 9a390...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kunne likegodt hatt fellesgarderobe.

Anonymkode: 9a390...852

Det hadde sikkert noen klikket på😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd en mann på dametoalettet og den mannen var meg. Jeg var i Trondheim på et jobbmøte og på kvelden så spise vi middag på en restaurant.
3 ganger var jeg på do og alle gangene på dametoalettet. Første gangen så var det ingen der, andre gangen var vaskedama der. Jeg syntes hun så veldig rart på meg og stusset over det, men hun sa ikke noe.
Tredje gangen så var det ei jente der inne og hun så også veldig rart på meg, jeg stusset enda mer og begynte å lure på hva som var galt. Men da jeg gikk ut igjen så fant jeg ut at jeg 3 ganger hadde vært på feil toalett. 
De jeg spiste middag med satt og humret hver gang jeg kom tilbake fra toalettet, men ingen sa noe, før jeg siste gangen påpekte det selv at jeg hadde gått feil. De andre rundt bordet hadde lagt merke til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei okei. Da jeg var ute på byen som litt yngre, gikk jeg bestandig inn på herretoalettet fordi der var det ingen kø. Bestandig lang kø på jente-toalettene.

En gang kom en vakt bort til meg og sa ‘aldri gjør det der igjen’ før han snakket om at om man som jente blir antastet så er det ingen utenfor som hører det på grunn av høy musikk.

Det var siste gangen.

Siden @mrxx fortalte sin historie 👆😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*rekker opp hånda* Har opplevd dame på herretoalettet og det var meg! 😂 Var på en kafe med datra og måtte på do, lettere distre og i mine egne tanker vimset jeg inn på toalettet, stort og flott var det, nyoppusset og fint. Jeg sto og så meg litt rundt og stusset litt på at det var pissoar på damedoen... Da demret det plutselig og jeg styrtet ut igjen - tenkte at jeg ikke skulle si noe til jentungen, men hun så jo på meg at noe hadde skjedd. 😂 Var ingen andre der inne da, med mindre det satt en kar eller to i noen av båsene, ingen ved pissoarene i alle fall.

Og jo - for ørten år siden var jeg på strippeshow (!) i Olavshallen, Chippendales (mannfolk der altså!) og ettersom det nok var 99% kvinner/jenter i salen så brukte vi selvsagt alle toalettene i pausen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (55 minutter siden):

*rekker opp hånda* Har opplevd dame på herretoalettet og det var meg! 😂 Var på en kafe med datra og måtte på do, lettere distre og i mine egne tanker vimset jeg inn på toalettet, stort og flott var det, nyoppusset og fint. Jeg sto og så meg litt rundt og stusset litt på at det var pissoar på damedoen... Da demret det plutselig og jeg styrtet ut igjen - tenkte at jeg ikke skulle si noe til jentungen, men hun så jo på meg at noe hadde skjedd. 😂 Var ingen andre der inne da, med mindre det satt en kar eller to i noen av båsene, ingen ved pissoarene i alle fall.

Og jo - for ørten år siden var jeg på strippeshow (!) i Olavshallen, Chippendales (mannfolk der altså!) og ettersom det nok var 99% kvinner/jenter i salen så brukte vi selvsagt alle toalettene i pausen! 

Haha, morsom historie. Kult at du deler☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Haha, morsom historie. Kult at du deler☺️

Datra og jeg lo så tårene trillet da jeg fortalte det! 😂 Man kan ikke ta seg selv så høytidelig, mener nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Datra og jeg lo så tårene trillet da jeg fortalte det! 😂 Man kan ikke ta seg selv så høytidelig, mener nå jeg!

Helt enig. Livet blir mye enklere å leve, helt seriøst 🤣🤣 I går fikk jeg kjeft her for å bruke latter emoji da jeg lo av meg selv😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at de der jeg studerte bestemte seg for å bytte om på hvilket toalett som var for gutter og hvilket for jenter - det hadde vel noe med plass/antall båser å gjøre. Mange gikk feil i starten - man gikk av gammel vane dit man har vært vant til å gå.
 

Jeg står inne på den nye damedoen og vasker hender da en ung mannlig student kommer ut av sin bås. Han ser litt småstressa ut over at jeg er der og tenker nok at det er jeg som er på feil sted og at han ikke vet hva han skal si. Jeg smiler til han og forteller at toalettene er byttet om. Han virket litt flau og skyndte seg ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Faktisk ikke. Men jeg har vært den som gikk feil en gang😛 slik kan det gå når man er nærsynt og ikke har på linser. 
Jeg fikk ikke sett «så mye» pga nærsyntheten, men det vet jo ikke de mennene som stod i dusjen😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...