Gå til innhold

Ser dere på farmen?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det gjør jeg og liker ikke at folk skriver og snakker dritt om Unni, hun er noe for seg selv og det er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var litt dumt at Cristian og Anne-Kat dro selv om Cristian oppførte seg dritt mot Bahare, noe han egentlig fortjente å bli sendt hjem for. Men begge lagde god underholdning. Ellers så bidro Unni veldig lite begge gangene og det må de andre få lov til å si ifra om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser farmen ja. Jeg har ikke sansen for Unni. Hun så ikke ut til å bidra spesielt mye og måten hun gikk på personangrep på Bjørg da Bjørg sa ifra gjorde at hun falt i poeng hos meg. 

Det har ingenting å gjøre med at hun er litt spesiell av seg eller hvordan jeg skal beskrive det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Everybody skrev (6 minutter siden):

Var litt dumt at Cristian og Anne-Kat dro selv om Cristian oppførte seg dritt mot Bahare, noe han egentlig fortjente å bli sendt hjem for. Men begge lagde god underholdning. Ellers så bidro Unni veldig lite begge gangene og det må de andre få lov til å si ifra om.

Ja likte Anne-Kat :) Ja de lagde god underholdning. Ja forstår jo at de andre reagerer på det men hun har jo stått mye på kjøkkenet, det er jobb det og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (5 minutter siden):

Jeg ser farmen ja. Jeg har ikke sansen for Unni. Hun så ikke ut til å bidra spesielt mye og måten hun gikk på personangrep på Bjørg da Bjørg sa ifra gjorde at hun falt i poeng hos meg. 

Det har ingenting å gjøre med at hun er litt spesiell av seg eller hvordan jeg skal beskrive det. 

Jeg liker spesielle folk :) Ja hun burde ikke vært sånn mot Bjørg men hun har jo beklaget det, Bjørg er et fint menneske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (54 minutter siden):

Det gjør jeg og liker ikke at folk skriver og snakker dritt om Unni, hun er noe for seg selv og det er bra. 

Nei, det er mange år siden jeg så farmen. Synes de første to sesongene av Farmen Kjendis var gode, men da var det mye mer av å dra lasset sammen, stå på og kjempe for å få ukesoppdragene gjennomført. Nå har jeg mer inntrykk av de at ligner mer på vanlige Farmen hvor det er alt for mye drama, intriger og å ødelegge for de andre og det gidder jeg ikke se på.

Men hvem er det som er i semifinalen? Cato, Unni og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Nei, det er mange år siden jeg så farmen. Synes de første to sesongene av Farmen Kjendis var gode, men da var det mye mer av å dra lasset sammen, stå på og kjempe for å få ukesoppdragene gjennomført. Nå har jeg mer inntrykk av de at ligner mer på vanlige Farmen hvor det er alt for mye drama, intriger og å ødelegge for de andre og det gidder jeg ikke se på.

Men hvem er det som er i semifinalen? Cato, Unni og ?

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser på farmen kjendis.  Så nå vet jeg hvem alle er.  Da det startet visste jeg bare hvem Unni, Anne Kat og Cato var.  Jeg synes det har vært grei underholdning når mannen ser på teite actionfilmer og vi ikke kommer oss noe særlig ut. Så nå vet jeg hvem som er i semifinalen, men det ligger bare på TV2-Play og har ikke vært på tv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Det gjør jeg og liker ikke at folk skriver og snakker dritt om Unni, hun er noe for seg selv og det er bra. 

Jeg har sett Farmen sammen med mamma, omtrent som et fellesprosjekt :) Vi er enige med deg i at Unni er super, og som mamma sa - "Han unge som tøffa seg sånn i starten (les: Christian) hadde godt av å være på kjøkkenet sammen med de voksne damene (Unni, Anne Kath og Bjørg. Han ble jo en trivelig kar etter å ha blitt snakka til på vanlig vis av damene og kuttet etter hvert ut tullet sitt".  Jeg tror også han hadde hadde godt av modne damers klem. Mamma syns dessuten at det kommer for dårlig fram at Unni tar ansvar for å fore resten, og sier at "man ser jo at hun (Unni) har hovne bein og vondt for å gå og stå. "Selvfølgelig er det lettere for ungdommen å holde på fysisk" sier hun. Jeg er helt enig.

Selv tenker jeg at Unni (og forsåvidt Cato og Bjørg) har hatt en stabiliserende rolle. Jeg har knapt sett et Farmen med mer kos og harmonisk stemning enn årets versjon, og ble ganske så rørt av å se hvordan Unni styrket selvtillitten til Emma.

Mamma heier på Cato, Sonder eller Sander, og jeg gjør nok det samme.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det også. Får gjøre som @Kayiaskylde på at det er et fellesprosjekt😄

Jeg synes oppførselen til Christian var uhyggelig. Jeg synes det var som et monster stakk hodet opp av vannet noen ganger.

Det er kanskje litt vel harmonisk nå. Unni er en fin fargeklatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 minutter siden):

Får gjøre som @Kayiaskylde på at det er et fellesprosjekt😄

😁

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Lillemus skrev (14 timer siden):

Nei, det er mange år siden jeg så farmen. Synes de første to sesongene av Farmen Kjendis var gode, men da var det mye mer av å dra lasset sammen, stå på og kjempe for å få ukesoppdragene gjennomført. Nå har jeg mer inntrykk av de at ligner mer på vanlige Farmen hvor det er alt for mye drama, intriger og å ødelegge for de andre og det gidder jeg ikke se på.

Men hvem er det som er i semifinalen? Cato, Unni og ?

Å, jeg syns det var kjekkest når Lothepus. Vendela og Petter Pilgård var med. 

Det er Bjørg og to gutter som er med, kommer ikke på hva de heter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Dorthe skrev (14 timer siden):

Ja, ser på farmen kjendis.  Så nå vet jeg hvem alle er.  Da det startet visste jeg bare hvem Unni, Anne Kat og Cato var.  Jeg synes det har vært grei underholdning når mannen ser på teite actionfilmer og vi ikke kommer oss noe særlig ut. Så nå vet jeg hvem som er i semifinalen, men det ligger bare på TV2-Play og har ikke vært på tv enda.

Ja jeg og visste bare hvem de var,ja og Cristian da. Grei underholdning ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Å, jeg syns det var kjekkest når Lothepus. Vendela og Petter Pilgård var med. 

Det er Bjørg og to gutter som er med, kommer ikke på hva de heter. 

Enig! Det var tidenes sesong synes jeg! :) Bjørg, Sondrey og Sander var det vel. Har ikke fulgt med, men er med på en fb-gruppe som bl.a. handler om Farmen og har fått med meg litt der. Nok til at jeg ikke gidder se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Kayia skrev (13 timer siden):

Jeg har sett Farmen sammen med mamma, omtrent som et fellesprosjekt :) Vi er enige med deg i at Unni er super, og som mamma sa - "Han unge som tøffa seg sånn i starten (les: Christian) hadde godt av å være på kjøkkenet sammen med de voksne damene (Unni, Anne Kath og Bjørg. Han ble jo en trivelig kar etter å ha blitt snakka til på vanlig vis av damene og kuttet etter hvert ut tullet sitt".  Jeg tror også han hadde hadde godt av modne damers klem. Mamma syns dessuten at det kommer for dårlig fram at Unni tar ansvar for å fore resten, og sier at "man ser jo at hun (Unni) har hovne bein og vondt for å gå og stå. "Selvfølgelig er det lettere for ungdommen å holde på fysisk" sier hun. Jeg er helt enig.

Selv tenker jeg at Unni (og forsåvidt Cato og Bjørg) har hatt en stabiliserende rolle. Jeg har knapt sett et Farmen med mer kos og harmonisk stemning enn årets versjon, og ble ganske så rørt av å se hvordan Unni styrket selvtillitten til Emma.

Mamma heier på Cato, Sonder eller Sander, og jeg gjør nok det samme.

Ok. Ja Sonder og Sander var vel med i semifinalen med Bjørg? Unii har vært mye på kjøkkenet ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Grendel skrev (11 timer siden):

Jeg ser det også. Får gjøre som @Kayiaskylde på at det er et fellesprosjekt😄

Jeg synes oppførselen til Christian var uhyggelig. Jeg synes det var som et monster stakk hodet opp av vannet noen ganger.

Det er kanskje litt vel harmonisk nå. Unni er en fin fargeklatt.

Ja Unni er en fargeklatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Enig! Det var tidenes sesong synes jeg! :) Bjørg, Sondrey og Sander var det vel. Har ikke fulgt med, men er med på en fb-gruppe som bl.a. handler om Farmen og har fått med meg litt der. Nok til at jeg ikke gidder se det.

Ok. Ja de to var det :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke pleid å se på Farmen, men har delvis fulgt med nå. Grei underholdning, men litt langsom, så blir typisk til at jeg scroller på telefonen samtidig 😬. Akkurat slik aktivitet har jeg egentlig ambisjoner om å gjøre mindre av. Mest musikk og bøker fremover (jadda)  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...