Gå til innhold

Hvordan takle ulykkelig forelskelse? Bare leve livet normalt uten vedkommende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er så uheldig å ha forelsket meg. Og da blir alt som har vært gøy tidligere mindre gøy. Jeg er klar over at man ikke skal legge sin lykke i andre sine hender men når jeg liker noen litt ekstra er det vanskelig å være glad. Jeg blir også veldig lei meg av tanken på at det er minimal sjanse for at jeg noen gang opplever det gjensidig fordi jeg ikke blir forelsket så ofte. Det er liksom bare en eneste stor sorgprosess.

Anonymkode: af61b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjærligheten kan brenne i helvete. Hvorfor har vi lært at det er en fin ting? Jeg blir utmattet av folk som spør hele tiden om jeg har funnet meg kjæreste og om jeg dater og alt sånt. Folk er så opptatt av det. Jeg ser på alt dette som noe vondt og livsbelastende og som kan brenne i helvete. Hvor har folk det fra at det er en fin ting? Man blir glad i et annet menneske men så klaffer det aldri. 

Anonymkode: af61b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kjærligheten kan brenne i helvete. Hvorfor har vi lært at det er en fin ting? Jeg blir utmattet av folk som spør hele tiden om jeg har funnet meg kjæreste og om jeg dater og alt sånt. Folk er så opptatt av det. Jeg ser på alt dette som noe vondt og livsbelastende og som kan brenne i helvete. Hvor har folk det fra at det er en fin ting? Man blir glad i et annet menneske men så klaffer det aldri. 

Anonymkode: af61b...0e5

Kjærlighet er jo en veldig fin ting, men kjærlighetssorg eller ulykkelig kjærlighet som du snakker om er jo tvert om vondt. Når vi sier at kjærlighet er fint er det med tanke på de gode opplevelsene gjensidig kjærlighet gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (1 time siden):

Kjærlighet er jo en veldig fin ting, men kjærlighetssorg eller ulykkelig kjærlighet som du snakker om er jo tvert om vondt. Når vi sier at kjærlighet er fint er det med tanke på de gode opplevelsene gjensidig kjærlighet gir.

Men hva er sannsynligheten for at det er gjensidig? Jeg føler meg så lite attraktiv når jeg er i 30-årene og aldri hatt noen. Det er jo ikke lenger fint å få spesielle følelser for noen :( jeg blir bitter så fort jeg liker noen ekstra godt fordi jeg ikke ser noen vits i å prøve. 85% sjanse for at det er ensidig :(

Anonymkode: af61b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men hva er sannsynligheten for at det er gjensidig? Jeg føler meg så lite attraktiv når jeg er i 30-årene og aldri hatt noen. Det er jo ikke lenger fint å få spesielle følelser for noen :( jeg blir bitter så fort jeg liker noen ekstra godt fordi jeg ikke ser noen vits i å prøve. 85% sjanse for at det er ensidig :(

Anonymkode: af61b...0e5

15% sjanse for at det er gjensidig er ikke så verst. Det er kanskje enda bedre odds om det er en relasjon som utvikler seg til noe mer.

Det er ikke enkelt, men jeg tror regel nummer én er å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (55 minutter siden):

15% sjanse for at det er gjensidig er ikke så verst. Det er kanskje enda bedre odds om det er en relasjon som utvikler seg til noe mer.

Det er ikke enkelt, men jeg tror regel nummer én er å prøve.

Men når gir man opp? De klassiske miksede signalene. Det får meg til å trekke meg unna. 

Anonymkode: af61b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er redd jeg ikke skal få oppleve sex og jeg trenger å føle noe for en person for å klare det å tenne. Jeg vet ikke om jeg klarer å skille mellom forelskelse og lyst heller. Kanskje personen bare tenner meg.

Anonymkode: af61b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...