Gå til innhold

Kåt og forelska


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er sannsynligheten for å møte noen det er gjensidig med? Hele tiden og de få ganger jeg har noen jeg liker ekstra godt fader det liksom bare ut. Jeg skjønner ikke åssen folk får til det mer dating og forhold. Men jeg blir så kåt i tillegg. Men hjelper ikke å finne tilfeldige for da tenner jeg ikke.

Anonymkode: ac822...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er sannsynligheten for å møte noen det er gjensidig med? Hele tiden og de få ganger jeg har noen jeg liker ekstra godt fader det liksom bare ut. Jeg skjønner ikke åssen folk får til det mer dating og forhold. Men jeg blir så kåt i tillegg. Men hjelper ikke å finne tilfeldige for da tenner jeg ikke.

Anonymkode: ac822...916

Gjensidig for en kveld, en måned eller resten av livet?

Anonymkode: 38093...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjensidig for en kveld, en måned eller resten av livet?

Anonymkode: 38093...442

Resten av livet er litt for lang tid til å håpe. Men selvfølgelig gjensidig slik at man betyr like mye for hverandre da. Gjerne flere år eller resten av livet.

Anonymkode: ac822...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 11.47):

Hva er sannsynligheten for å møte noen det er gjensidig med? Hele tiden og de få ganger jeg har noen jeg liker ekstra godt fader det liksom bare ut. Jeg skjønner ikke åssen folk får til det mer dating og forhold. Men jeg blir så kåt i tillegg. Men hjelper ikke å finne tilfeldige for da tenner jeg ikke.

Anonymkode: ac822...916

Jeg vet ikke nøyaktig hvordan folk finner sammen, men det skjer stadig vekk.

Det er ganske sannsynlig at du finner noen hvis du prøver aktivt, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke nøyaktig hvordan folk finner sammen, men det skjer stadig vekk.

Det er ganske sannsynlig at du finner noen hvis du prøver aktivt, tenker jeg.

Ja det gjør det. Jeg er ikke stresset med å finne noen, men jeg har blitt litt forelsket. Så jeg føler meg bare enda mer ensom av den grunn. Har lyst til å være i en datingprosess og føler at det er på tide nå. Men jeg blir liksom stuck i ensomhet av en grunn. 

Anonymkode: ac822...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...