Gå til innhold

Er jeg blitt smittet av en kjønnssykdom?

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en gutt i ett år, og vi hadde ofte samleie. Dette ble slutt, og senere har jeg funnet en ny. For en måned siden hadde vi samleie, og en to uker senere begynte jeg å føle ubehag når jeg skulle på do. Nå er det verre. Det er ikke vondt når jeg skal tisse på begynnelsen, men like før jeg er ferdig er det utrolig vondt. Det svir ikke, men det er vondt og rart. Jeg lurer på hva det kan være? Det er bare like før jeg er ferdig at det er vondt og rart i underlivet, like innenfor åpningen på kjeden.

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Hei,

Det er slett ikke umulig at du har pådradd deg en infeksjon. Hva det kan være er det vanskelig å si, men var jeg deg ville jeg gått til lege og tat en prøve med tanke på de mest aktuelle infeksjoner. Jo før jo bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...