Gå til innhold

Katya


null

Anbefalte innlegg

kjære Katya, bare så du vet det, så komme jeg til å tenke på deg UANSETT om du blir innlagt eller ikke.

skjønner godt at det er plagsomt at selv moren til venninnen din maser, tror jeg VIRKELIG hadde blitt gal da.

Men et lite tips, hvis det er vanskelig å finne "lovlig" mat for deg: Prøv Yoplait 0,1% fett yoghurt. Den er ganske god, og så er det små beger. Dessuten er det veldig få kalorier..(dette blir sikkert slettet)

Si fra hvordan det går, Katya, er litt i samme situasjon selv.

Mange ikke-vær-redd klemmer fra nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk fir at du tenker på meg! ble ikke lagt inn i dag! legen ga meg en sjanse til og jeg lovte. men det gikk ikke. har drukket litt under 0,33 liter i dag.. nå blir jeg vel lagt inn. han sa at han hadde holdt av seng til meg! så sinnsykt teit!! hvordan er din situasjon null????

takk for tipset om youghert, men ingenting går. stod i matbutikken i dag og så på en pakke med makaroni and cheece, noe jeg elsker! men så ble jeg redd og det dirret i mellomgulvet og jeg måtte gå før kaos tok meg. hatt det på denne måten før???

håper du svarer! tenker masse på deg oxo!

bamseklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk fir at du tenker på meg! ble ikke lagt inn i dag! legen ga meg en sjanse til og jeg lovte. men det gikk ikke. har drukket litt under 0,33 liter i dag.. nå blir jeg vel lagt inn. han sa at han hadde holdt av seng til meg! så sinnsykt teit!! hvordan er din situasjon null????

takk for tipset om youghert, men ingenting går. stod i matbutikken i dag og så på en pakke med makaroni and cheece, noe jeg elsker! men så ble jeg redd og det dirret i mellomgulvet og jeg måtte gå før kaos tok meg. hatt det på denne måten før???

håper du svarer! tenker masse på deg oxo!

bamseklem fra

uff, Katya, du har det ikke greit nå..selv om det kanskje er nytteløst, må jeg bare si at du MÅMÅMÅ prøve å drikke litt til...te,(vanndrivende...bedre enn ingenting),VANN, Fun light, cloa light, buljong,(æsj) juice, melk ..et eller annet.

Sykehuset er ikke noe godt sted,vanligvis. Blir du ikke redd når du tenker på at imorgen kveld ligger du kanskje i en seng med bæring dryppende inn i deg, uten at du har NOE kontroll ?mener ikke å gjøre deg enda reddere, vil bare så veldig at du skal klare å unngå sykehuset. Jeg vet at det er veldig tøft.

Selv er jeg ikke på innleggelsesgrensen, har klart å holde stabil vekt en stund, men nå går det nedover..føles godt på en måte. Kanskje ikke så smart å si dette til deg, men du spurte. såda..

Hvilket sykehus er det du kommer til ? Spisforstyrrelsesavdelingen på Ullevål? De skal visst være flinke der.

Stå på Katya, en dag klarer du det.

Tenker på deg hele tiden.

STOOR klem fra nullet

mail meg gjerne på [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, Katya, du har det ikke greit nå..selv om det kanskje er nytteløst, må jeg bare si at du MÅMÅMÅ prøve å drikke litt til...te,(vanndrivende...bedre enn ingenting),VANN, Fun light, cloa light, buljong,(æsj) juice, melk ..et eller annet.

Sykehuset er ikke noe godt sted,vanligvis. Blir du ikke redd når du tenker på at imorgen kveld ligger du kanskje i en seng med bæring dryppende inn i deg, uten at du har NOE kontroll ?mener ikke å gjøre deg enda reddere, vil bare så veldig at du skal klare å unngå sykehuset. Jeg vet at det er veldig tøft.

Selv er jeg ikke på innleggelsesgrensen, har klart å holde stabil vekt en stund, men nå går det nedover..føles godt på en måte. Kanskje ikke så smart å si dette til deg, men du spurte. såda..

Hvilket sykehus er det du kommer til ? Spisforstyrrelsesavdelingen på Ullevål? De skal visst være flinke der.

Stå på Katya, en dag klarer du det.

Tenker på deg hele tiden.

STOOR klem fra nullet

mail meg gjerne på [email protected]

unnskyld,Katya, men jeg tenkte sånn på hvordan du har det at jeg skrev ditt navn som mitt nick...UNNSKYLD.

Innlegget var altså fra meg.

klem null

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk fir at du tenker på meg! ble ikke lagt inn i dag! legen ga meg en sjanse til og jeg lovte. men det gikk ikke. har drukket litt under 0,33 liter i dag.. nå blir jeg vel lagt inn. han sa at han hadde holdt av seng til meg! så sinnsykt teit!! hvordan er din situasjon null????

takk for tipset om youghert, men ingenting går. stod i matbutikken i dag og så på en pakke med makaroni and cheece, noe jeg elsker! men så ble jeg redd og det dirret i mellomgulvet og jeg måtte gå før kaos tok meg. hatt det på denne måten før???

håper du svarer! tenker masse på deg oxo!

bamseklem fra

Hvorfor klarer du ikke å drikke vann. Er du redd for å legge på deg av vann eller på en måte vil du bli innlagt...? Vær så snill å svar, for jeg har opplevd noe lignende. Lykke til videre uansett hvertfall:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, Katya, du har det ikke greit nå..selv om det kanskje er nytteløst, må jeg bare si at du MÅMÅMÅ prøve å drikke litt til...te,(vanndrivende...bedre enn ingenting),VANN, Fun light, cloa light, buljong,(æsj) juice, melk ..et eller annet.

Sykehuset er ikke noe godt sted,vanligvis. Blir du ikke redd når du tenker på at imorgen kveld ligger du kanskje i en seng med bæring dryppende inn i deg, uten at du har NOE kontroll ?mener ikke å gjøre deg enda reddere, vil bare så veldig at du skal klare å unngå sykehuset. Jeg vet at det er veldig tøft.

Selv er jeg ikke på innleggelsesgrensen, har klart å holde stabil vekt en stund, men nå går det nedover..føles godt på en måte. Kanskje ikke så smart å si dette til deg, men du spurte. såda..

Hvilket sykehus er det du kommer til ? Spisforstyrrelsesavdelingen på Ullevål? De skal visst være flinke der.

Stå på Katya, en dag klarer du det.

Tenker på deg hele tiden.

STOOR klem fra nullet

mail meg gjerne på [email protected]

ja, det er visst spiseforstyrrelsesavdelingen på ullevål. har du vært der??

selvfølgelig er jeg livredd. mister kontrollen når de legger meg inn... men jeg klarer ikke drikke. er vel redd for å legge på meg ja. og så er jeg redd at drikker eller spiser jeg gir jeg ny næring til kaos, og da tar det meg!!! ååhhh så teit..

men null, du sier du har holdt stabil vekt i det siste. HOLD på den vær så snill!!! det virker som om du har vært syk før og da vet du hvordan det er. jeg f.eks har ikke spist siden lørdag 9. hvis de legger meg inn, får jeg sånn slange med et eller annet i meg hele tiden? eller fjerner de den noen ganger? kan vel ikke gi meg for mye heller...

håper du svarer! og det var helt ok at du tok feil og brukte mitt nick. det viser at du tenker masse på meg!!

glad i deg! tenker masse på deg oxo. tenk litt ekstra på meg hvis jeg blir lagt inn da..

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er visst spiseforstyrrelsesavdelingen på ullevål. har du vært der??

selvfølgelig er jeg livredd. mister kontrollen når de legger meg inn... men jeg klarer ikke drikke. er vel redd for å legge på meg ja. og så er jeg redd at drikker eller spiser jeg gir jeg ny næring til kaos, og da tar det meg!!! ååhhh så teit..

men null, du sier du har holdt stabil vekt i det siste. HOLD på den vær så snill!!! det virker som om du har vært syk før og da vet du hvordan det er. jeg f.eks har ikke spist siden lørdag 9. hvis de legger meg inn, får jeg sånn slange med et eller annet i meg hele tiden? eller fjerner de den noen ganger? kan vel ikke gi meg for mye heller...

håper du svarer! og det var helt ok at du tok feil og brukte mitt nick. det viser at du tenker masse på meg!!

glad i deg! tenker masse på deg oxo. tenk litt ekstra på meg hvis jeg blir lagt inn da..

masse klemmer fra

nei, jeg har ikke vært på Ullevål, for jeg bor ikke i Oslo. Men jeg har vært innlagt på SBU i Oslo, pluss annet sykehus.....så jeg vet hva jeg snakker om.

Hvis du går med på å prøve å spise når du blir innlagt, er det ikke sikkert at de legger ned sonde, eller kanskje slipper du å ha den lenge/få mye næring fra den. Hvor mye de gir deg, kommer an på hvor lav BMI du har, hvor mye kroppen din tåler uten å støte det opp igjen osvosv. Veldig individuelt. Du trenger ikke å svare, men hvor lav BMI er det du har ?

Tror verken jeg vil eller kan holde vekten min lenger. Skal veie meg imorgen hos helsesøster..har et helt team som passer på meg.

Lykke til imorgen, kanskje det ikke blir så ille som du tror. Det virker som om du vil ut av det du har kommet inn i, ihvertfall i perioder. Skal tenke på deg hver dag. Er bortreist i helgen, så da får jeg ikke vært på forumet. Men søndag er jeg tilbake. Skal tenke på deg imens, koselig at du tenker på meg også..

STOOOR klem fra nullet

PS:hvor gammel er du ? jeg er 15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg har ikke vært på Ullevål, for jeg bor ikke i Oslo. Men jeg har vært innlagt på SBU i Oslo, pluss annet sykehus.....så jeg vet hva jeg snakker om.

Hvis du går med på å prøve å spise når du blir innlagt, er det ikke sikkert at de legger ned sonde, eller kanskje slipper du å ha den lenge/få mye næring fra den. Hvor mye de gir deg, kommer an på hvor lav BMI du har, hvor mye kroppen din tåler uten å støte det opp igjen osvosv. Veldig individuelt. Du trenger ikke å svare, men hvor lav BMI er det du har ?

Tror verken jeg vil eller kan holde vekten min lenger. Skal veie meg imorgen hos helsesøster..har et helt team som passer på meg.

Lykke til imorgen, kanskje det ikke blir så ille som du tror. Det virker som om du vil ut av det du har kommet inn i, ihvertfall i perioder. Skal tenke på deg hver dag. Er bortreist i helgen, så da får jeg ikke vært på forumet. Men søndag er jeg tilbake. Skal tenke på deg imens, koselig at du tenker på meg også..

STOOOR klem fra nullet

PS:hvor gammel er du ? jeg er 15

please hold på vekten din! bra du har noen som passer på deg!!! krangler med foreldrene mine nå. de er så ekle!!!

håper jeg slipper å bli innlagt i dag. gruer meg. vet at jeg ikke kommer til gå med på å spise...

min bmi er på rundt 14-15. høyt eller lavt???

skal tenke på deg null! vi er nemlig nøyaktig like gamle. jeg er oxo 15!!

masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

takk fir at du tenker på meg! ble ikke lagt inn i dag! legen ga meg en sjanse til og jeg lovte. men det gikk ikke. har drukket litt under 0,33 liter i dag.. nå blir jeg vel lagt inn. han sa at han hadde holdt av seng til meg! så sinnsykt teit!! hvordan er din situasjon null????

takk for tipset om youghert, men ingenting går. stod i matbutikken i dag og så på en pakke med makaroni and cheece, noe jeg elsker! men så ble jeg redd og det dirret i mellomgulvet og jeg måtte gå før kaos tok meg. hatt det på denne måten før???

håper du svarer! tenker masse på deg oxo!

bamseklem fra

Kjære katya ! En innleggelse kan bryte onde sirkler, være et pustehull for deg og gi deg god omsorg. Innleggelse er ikke straff, men hjelp, selv om det kan virke truende for deg nå.Du kan få hjelp til å lære å ta i mot hjelp, ta vare på deg og kroppen din. De fleste som innlegges på sykehus pga spiseforstyrrelse får et støtteapparat rundt seg,- som også følger deg på veien videre etter en innleggelse. Det er ikke absolutt de samme menneskene, men mennesker som har erfaring med å møte barn, unge, voksne med spiseforstyrrelse. Kanskje det beste for deg slik du har det nå ville være en innleggelse?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

please hold på vekten din! bra du har noen som passer på deg!!! krangler med foreldrene mine nå. de er så ekle!!!

håper jeg slipper å bli innlagt i dag. gruer meg. vet at jeg ikke kommer til gå med på å spise...

min bmi er på rundt 14-15. høyt eller lavt???

skal tenke på deg null! vi er nemlig nøyaktig like gamle. jeg er oxo 15!!

masse klemmer fra

Det er tull Katya.

Din bmi er 16.61

Har sjekket den.

Ikke spør hvordan jeg vet det, bare ikke lyv om sånt. Det er veldig forskjell mellom 14-15 og 16-17.

Du kan være like syk for det om du har en bmi på 16.61, for det er også alt for lavt.

Håper at du slipper innleggelse!!!

Det er ikke gøy (tro meg... Been there done that)

Tenker på deg

masse kozer fra lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tull Katya.

Din bmi er 16.61

Har sjekket den.

Ikke spør hvordan jeg vet det, bare ikke lyv om sånt. Det er veldig forskjell mellom 14-15 og 16-17.

Du kan være like syk for det om du har en bmi på 16.61, for det er også alt for lavt.

Håper at du slipper innleggelse!!!

Det er ikke gøy (tro meg... Been there done that)

Tenker på deg

masse kozer fra lille meg

du vet IKKE hva jeg veier og hvor høy jeg er!!!!

siden det er JEG som vet hvor mye jeg veier og hvor høy jeg er, har jeg funnet ut bmi en min selv!!!

jeg lyver ikke!!!!!!!! du kan umulig vite hvor mye jeg veier og hvor høy jeg er!!

og det er dårlig gjort å si at jeg lyver!!

du må ta feil av meg og en annen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...