Gå til innhold

App for å holde oversikt over alle serier og filmer man ser og har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, finnes det noen gratis app til android der man kan holde oversikt over tv serier og filmer man har sett og vil se? Tenker da på en app som inneholder alle tv serier og filmer på kryss av strømmetjeneste osv? Man har jo oversikt i den enkelte strømmetjenesten hva man ser på nå, men jeg tenkte det hadde vært kjekt å hatt oversikt over alt det jeg har sett og som jeg ser nå og som jeg har lyst til å se? Det finnes jo en sånn app for bøker (goodreads) så det burde jo finnes for film og tv også? Jeg har ganske dårlige google ferdigheter så har ikke klart å google meg frem til det selv, men kanskje noen her vet om noen?

Anonymkode: d5de4...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Imdb har en watchlist, og for å å holde oversikt over hva jeg har sett gir jeg filmene en rating. Funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...