Gå til innhold

Remeron og zyprexa


Worriesome Plenty 2

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2

Må man regne med å legge på seg mere om man legger til liten dose tolvon eller remeron dersom man har gått på zyprexa i 20 år? Tenkte på å høre med FL om jeg kan få det mot angst. Da jeg ikke får effekt mot dette på SSRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Altså legger man på seg mer om man allerede går på en vektversting, ved å legge ti en annen?

Eller er allerede sulten så høy som den blir? 
 

@kupton @ISW ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (4 timer siden):

Altså legger man på seg mer om man allerede går på en vektversting, ved å legge ti en annen?

Eller er allerede sulten så høy som den blir? 
 

@kupton @ISW ?

Jeg vet ikke, men har tenkt samme tanken som deg, skifte fra Zyprexa og Fontex til Zyprexa og Remeron.  Remeron er vel ingen vektversting, dessuten er den god for søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (På 28.2.2024 den 8.24):

Altså legger man på seg mer om man allerede går på en vektversting, ved å legge ti en annen?

Eller er allerede sulten så høy som den blir? 
 

@kupton @ISW ?

Lite sannsynlig at du blir (enda mer) sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...