Gå til innhold

Vi har signert kontrakt på hus


Fru2020

Anbefalte innlegg

Da har vi bestemt oss for å bli samboere og signerte idag kontrakt på et hus som har et stykke igjen før det blir ferdig. Blir innflytning i mai neste år så det er lenge å vente og god tid for de to familiene våre å bli kjent og vant med ideen om at vi skal bo sammen.

Veldig gøy 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi. Gratulerer!

Det føles som det var forrige uke du skrev om at du skulle på date. Du var nervøs, men det gikk tydeligvis helt greit🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (30 minutter siden):

Oi. Gratulerer!

Det føles som det var forrige uke du skrev om at du skulle på date. Du var nervøs, men det gikk tydeligvis helt greit🙂

Det var sånn cirka i forrige uke vi var på date🙈

Neida. Det er snart gått et halvt år siden vi begynte å chatte sammen. Så har ting gått rimelig kjapt. Alt føles veldig riktig❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ganske mye sans for deg. Du har så mye bra i hodet, og er en fin person tror jeg. 

Men dette går for fort fram. Altfor fort med tanke på sønnen din og din mentale tilstand. Det har ikke noe med intellekt å gjøre, så det er sagt! 

Mem ok. 

Jeg er ikke mer kririsk og verre enn at jeg ønsker oppriktig lykke til da. Det gjør jeg jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (25 minutter siden):

Jeg har ganske mye sans for deg. Du har så mye bra i hodet, og er en fin person tror jeg. 

Men dette går for fort fram. Altfor fort med tanke på sønnen din og din mentale tilstand. Det har ikke noe med intellekt å gjøre, så det er sagt! 

Mem ok. 

Jeg er ikke mer kririsk og verre enn at jeg ønsker oppriktig lykke til da. Det gjør jeg jo. 

Jeg tror jeg har mer livserfaring enn deg 😉 Du har all rett til å påstå at jeg går for fort frem. Men det at du kommer med en påstand, uten forbehold, er for meg et tegn på manglende livserfaring. 

Jo mer man har vært med på her i livet, jo mer skjønner man at ingenting er bombastisk. Det er faktisk ikke slik at man kan ta utgangspunkt i sin egen verden og sine egne tanker og så direkte overføre det til noen andre. Verden er mangfoldig. Heldigvis. 

Det var et litt filosofisk svar til det du skrev, nå et mer direkte ett. Vi har begge vært gift før og vet mye om hva som passer oss i et samliv, hva vi har likt med våre forrige partnere og hva vi har savnet i tidligere forhold. Derfor har vi blitt tryggere på hverandre relativt kjapt, vi har funnet det vi har lett etter i hverandre. Våre barn kjenner vi også, selvfølgelig, veldig godt. Vi vet hva de har i livene sine og hva de mangler. Vi mener nå at vi kan tilby de noe som mangler i livene deres.

Endret av Fru2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Jeg tror jeg har mer livserfaring enn deg 😉 Du har all rett til å påstå at jeg går for fort frem. Men det at du kommer med en påstand, uten forbehold, er for meg et tegn på manglende livserfaring. 

Jo mer man har vært med på her i livet, jo mer skjønner man at ingenting er bombastisk. Det er faktisk ikke slik at man kan ta utgangspunkt i sin egen verden og sine egne tanker og så direkte overføre det til noen andre. Verden er mangfoldig. Heldigvis. 

Det var et litt filosofisk svar til det du skrev, nå et mer direkte ett. Vi har begge vært gift før og vet mye om hva som passer oss i et samliv, hva vi har likt med våre forrige partnere og hva vi har savnet i tidligere forhold. Derfor har vi blitt tryggere på hverandre relativt kjapt, vi har funnet det vi har lett etter i hverandre. Våre barn kjenner vi også, selvfølgelig, veldig godt. Vi vet hva de har i livene sine og hva de mangler. Vi mener nå at vi kan tilby de noe som mangler i livene deres.

Hvorfor tror du at du har mer livserfaring enn meg?? 

Sin egen verden og egne tanker? Jeg kjenner meg vedig lite igjen i det du har formidlet her. Så jeg skjønner ikke hva du mener? 

Jeg har lest og ser at du har det jeg vil kalle "et godt hode" og "fine verdier og interesser" 

Det er alt. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg har ganske mye sans for deg. Du har så mye bra i hodet, og er en fin person tror jeg. 

Men dette går for fort fram. Altfor fort med tanke på sønnen din og din mentale tilstand. Det har ikke noe med intellekt å gjøre, så det er sagt! 

Mem ok. 

Jeg er ikke mer kririsk og verre enn at jeg ønsker oppriktig lykke til da. Det gjør jeg jo. 

Kashmir skrev (1 time siden):

Eller.. ikke ALT da. Du har jo skrevet om dine utfordringer . Det er jo ganske heavy. 

Er enig i alt du skriver. 

Anonymkode: 76567...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du at du har mer livserfaring enn meg?? 

Sin egen verden og egne tanker? Jeg kjenner meg vedig lite igjen i det du har formidlet her. Så jeg skjønner ikke hva du mener? 

Jeg har lest og ser at du har det jeg vil kalle "et godt hode" og "fine verdier og interesser" 

Det er alt. 

Jeg tror jeg er endel eldre enn deg. Mulig jeg tar feil. Begynner å føle meg gammel.

Jeg er ganske skeptisk til påstander som blir gitt uten forbehold. Du slår fast at jeg tar feil i den avgjørelsen jeg har tatt. Jeg er av den tro at folk som kommer med bastante meninger om andres liv ikke helt evner seg å sette seg inn i hvor forskjellige vi er. Å komme med bastante meninger om andre brukere på et nettforum blir for meg enda mer spesielt, da man virkelig ikke kjenner den personen man snakker til.

Men du har helt rett i at jeg har vært veldig syk. Det sier jeg deg ikke imot. Jeg var veldig, veldig syk i mange år. Det er selvfølgelig en del av ligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (2 timer siden):

 

Men dette går for fort fram. Altfor fort med tanke på sønnen din og din mentale tilstand.

Påstår du at du kjenner Fru2020 bedre en det hun gjør selv? Hva vet du om hennes mentale tilstand. 

Det syns jeg blir litt spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror jeg er endel eldre enn deg. Mulig jeg tar feil. Begynner å føle meg gammel.

Jeg er ganske skeptisk til påstander som blir gitt uten forbehold. Du slår fast at jeg tar feil i den avgjørelsen jeg har tatt. Jeg er av den tro at folk som kommer med bastante meninger om andres liv ikke helt evner seg å sette seg inn i hvor forskjellige vi er. Å komme med bastante meninger om andre brukere på et nettforum blir for meg enda mer spesielt, da man virkelig ikke kjenner den personen man snakker til.

Men du har helt rett i at jeg har vært veldig syk. Det sier jeg deg ikke imot. Jeg var veldig, veldig syk i mange år. Det er selvfølgelig en del av ligningen.

Jeg slår vel fast av det du selv har delt. Så klart skjønner jeg hvor forskjellige vi er. Det er noe jeg har lært av dette forumet 🙂

Jeg er ikke bastant. Jeg mener at jeg forholder meg til det du deler her, og det er ikke lenge siden du var ambilavent.

Jeg vet også at du har vært gjennom et forhold med mishandling. Så ja

Jeg reagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (7 minutter siden):

Påstår du at du kjenner Fru2020 bedre en det hun gjør selv? Hva vet du om hennes mentale tilstand. 

Det syns jeg blir litt spesielt. 

Jeg leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 minutter siden):

Jeg slår vel fast av det du selv har delt. Så klart skjønner jeg hvor forskjellige vi er. Det er noe jeg har lært av dette forumet 🙂

Jeg er ikke bastant. Jeg mener at jeg forholder meg til det du deler her, og det er ikke lenge siden du var ambilavent.

Jeg vet også at du har vært gjennom et forhold med mishandling. Så ja

Jeg reagerer. 

Jeg synes også dette gikk veldig fort. En har tendens i til å være litt blind av forelskelse så tidlig i et forhold.

Kjenner jeg også blir bekymret for sønnen oppi alt dette.

Anonymkode: 76567...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes også dette gikk veldig fort. En har tendens i til å være litt blind av forelskelse så tidlig i et forhold.

Kjenner jeg også blir bekymret for sønnen oppi alt dette.

Anonymkode: 76567...6d7

Skriv med nick her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Jeg tror jeg har mer livserfaring enn deg 😉 Du har all rett til å påstå at jeg går for fort frem. Men det at du kommer med en påstand, uten forbehold, er for meg et tegn på manglende livserfaring. 

Jo mer man har vært med på her i livet, jo mer skjønner man at ingenting er bombastisk. Det er faktisk ikke slik at man kan ta utgangspunkt i sin egen verden og sine egne tanker og så direkte overføre det til noen andre. Verden er mangfoldig. Heldigvis. 

Det var et litt filosofisk svar til det du skrev, nå et mer direkte ett. Vi har begge vært gift før og vet mye om hva som passer oss i et samliv, hva vi har likt med våre forrige partnere og hva vi har savnet i tidligere forhold. Derfor har vi blitt tryggere på hverandre relativt kjapt, vi har funnet det vi har lett etter i hverandre. Våre barn kjenner vi også, selvfølgelig, veldig godt. Vi vet hva de har i livene sine og hva de mangler. Vi mener nå at vi kan tilby de noe som mangler i livene deres.

Dessuten er kontrakten signert, så det er ikke tiden for å gruble nå. Nå får dere bare glede dere og se fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (14 minutter siden):

Dessuten er kontrakten signert, så det er ikke tiden for å gruble nå. Nå får dere bare glede dere og se fremover.

Vet du hva? At du er den klokeste personen jeg vet om her inne. Hvorfor skriver du dette? Kontrakten er signert? Så ingen vei tilbake.

Javel. Og nå klør jeg meg i hodet! 

Hva slags svar er dette?? 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...