Gå til innhold

Hva tenker du om en sånn sengehimmel med lys over senga? (se bildene)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker du om en sånn sengehimmel med lys over senga?

Jeg kom over dette på pinterest og synes det var så koselig, bare ser for meg å ligge i senga om natten med lyslenkene på og litt skymt i rommet. Legger ved bilder for å vise hva jeg mener (bildene er fra pinterest).

5f8704236553ea7959737504b9de80aa.thumb.jpg.8097d50a6bda2a0ea20401c4425ada9e.jpg

 

287b6275aac2fc4f56574faec2d3d0fc.jpg

5f360d10f810dc95bff7d83fb2e58a66.jpg

Anonymkode: dac91...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet med barn i utfordrende og med diverse diagniser.Da var det hvite rom med gode puter og slike lys viktige for mange. Det er nok beroligende for mange..

Så var mørke rom og telt det beste for andre 🙂

Det er nok individuelt? Jeg foretrekker personlig dine eksempler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var grusomt, men smaken er som kjent delt :) . Ser jo ut til å lyse opp alt for mye over sengen også, om det er meningen å ha dem på når man skal sove.

 

Har da mer sans for slike selvlysende klistremerker av stjerner som man kan ha i taket, husker det var populært da barna var små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første tanke når jeg ser sånt er - støvsamler! Likeså de som har sengegavl med stoff og dill ved hodeenden av sengen. Det er mer enn nok støv på soverommet mitt om jeg ikke skal drasse inn enda mer som samler støv... Men om du liker det så er det jo du som skal ha det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tenker du om en sånn sengehimmel med lys over senga?

Jeg kom over dette på pinterest og synes det var så koselig, bare ser for meg å ligge i senga om natten med lyslenkene på og litt skymt i rommet. Legger ved bilder for å vise hva jeg mener (bildene er fra pinterest).

5f8704236553ea7959737504b9de80aa.thumb.jpg.8097d50a6bda2a0ea20401c4425ada9e.jpg

 

287b6275aac2fc4f56574faec2d3d0fc.jpg

5f360d10f810dc95bff7d83fb2e58a66.jpg

Anonymkode: dac91...fba

Dette samler enorme mengder støv. Lyslenker kan derimot være fint og koselig. Jeg ville derfor heller funnet andre kreative måter å henge opp lyslenke på enn akkurat rett over sengen på den måten du lenker til

Anonymkode: cd9de...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg synes det var fint! Men jeg ville ha slått av lysene når jeg skulle sove.

Støv har jeg et meeeget avslappet forhold til 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...