Gå til innhold

Du er deprimert og har 50.000 kr å bruke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Velger du ECT, Ketamin eller privat intensiv terapi ×2 per uke?

Anonymkode: bbb75...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Velger du ECT, Ketamin eller privat intensiv terapi ×2 per uke?

Anonymkode: bbb75...5de

Hadde nok valgt enten ECT (hvis jeg hadde vært deprimert veldig lenge) eller privat intensiv terapi hvis depresjonen hadde vart 2-4 uker. Ketamin hadde jeg aldri turt å brukt. Ikke med det jeg vet idag iallefall, men ting kan jo forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte Ketamin. Hadde ikke noe positiv effekt på meg, men det er det som viser best effekt når man baserer seg på forskning. Hadde fremdeles anbefalt det til andre, selv om jeg ikke fikk nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil tro 10 ferieturer hadde gjort best nytte for seg for 50.000 dersom man ser for seg 1 uke til 5000kr. 

Det er kortvarig lykke, men ketamin og ect er heller ikke som regel varig. 

Anonymkode: 33b75...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av delene. Hadde satt pengene på sparekonto så jeg hadde hatt en buffer ved uforutsette utgifter og fått hjelp med depresjon av fastlegen/behandler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Ketamin. ECT har hatt svært god effekt, men og noen bivirkninger. De er til å leve med slik de er nå, men jeg er redd forverring om jeg tar flere runder.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine depresjoner er ytre påført så jeg hadde nok satt pengene i banken og vurdert å sykemelde meg litt.

Anonymkode: 5e01d...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...