Gå til innhold

Fikk denne meldingen av en som har kjæreste, hva skal jeg gjøre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun sa til meg hun hadde kjæreste da jeg prøvde å flørte med henne, så jeg roa ned deretter svarte hun meg ikke på 5 dager så jeg sletta henne på snap, da la hun til meg igjen, og skriver denne meldingen. 
 

««Men serr, ikke slett meg igjen pls, du tenker sikkert at jeg er rar, men er ikke😭 Bare bli Damn, la meg bli kjent med deg først, jeg vil ikke bli sletta, jeg hater det. Du minner meg mye om Liam, jeg vet du ikke er han, men det er ok. Jeg liker deg ikke bare pga dt, så ikke tenk dt. Jeg har kjæreste men bryr meg ikke, jeg vil ha Liam eller deg» 

jeg vet ikke hvem Liam er, men det er ikke kjæresten hennes, hva skal jeg svare på dette? 

Anonymkode: 0a538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun sa til meg hun hadde kjæreste da jeg prøvde å flørte med henne, så jeg roa ned deretter svarte hun meg ikke på 5 dager så jeg sletta henne på snap, da la hun til meg igjen, og skriver denne meldingen. 
 

««Men serr, ikke slett meg igjen pls, du tenker sikkert at jeg er rar, men er ikke😭 Bare bli Damn, la meg bli kjent med deg først, jeg vil ikke bli sletta, jeg hater det. Du minner meg mye om Liam, jeg vet du ikke er han, men det er ok. Jeg liker deg ikke bare pga dt, så ikke tenk dt. Jeg har kjæreste men bryr meg ikke, jeg vil ha Liam eller deg» 

jeg vet ikke hvem Liam er, men det er ikke kjæresten hennes, hva skal jeg svare på dette? 

Anonymkode: 0a538...44b

Ville nok ikke hatt vedkommende  i livet mitt hvis det var meg som hadde fått en slik melding. Siden du har slettet henne før, kan du enten slette den meldingen eller svare noe slikt som; vi er nok for ulike til at det er noe vits i å ha kontakt. Da regner jeg med at det du ikke vil ha noe kontakt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun sa til meg hun hadde kjæreste da jeg prøvde å flørte med henne, så jeg roa ned deretter svarte hun meg ikke på 5 dager så jeg sletta henne på snap, da la hun til meg igjen, og skriver denne meldingen. 
 

««Men serr, ikke slett meg igjen pls, du tenker sikkert at jeg er rar, men er ikke😭 Bare bli Damn, la meg bli kjent med deg først, jeg vil ikke bli sletta, jeg hater det. Du minner meg mye om Liam, jeg vet du ikke er han, men det er ok. Jeg liker deg ikke bare pga dt, så ikke tenk dt. Jeg har kjæreste men bryr meg ikke, jeg vil ha Liam eller deg» 

jeg vet ikke hvem Liam er, men det er ikke kjæresten hennes, hva skal jeg svare på dette? 

Anonymkode: 0a538...44b

Om hun har et sånt forhold til sin nåværende kjæreste, hvorfor skulle det blir bedre med deg (eller Liam)? Jeg hadde latt vedkommende forbli slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hva skal jeg svare på dette? 

Spør om det er greit at du videresender meldingen til kjæresten. Da får du nok være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hun sa til meg hun hadde kjæreste da jeg prøvde å flørte med henne, så jeg roa ned deretter svarte hun meg ikke på 5 dager så jeg sletta henne på snap, da la hun til meg igjen, og skriver denne meldingen. 
 

««Men serr, ikke slett meg igjen pls, du tenker sikkert at jeg er rar, men er ikke😭 Bare bli Damn, la meg bli kjent med deg først, jeg vil ikke bli sletta, jeg hater det. Du minner meg mye om Liam, jeg vet du ikke er han, men det er ok. Jeg liker deg ikke bare pga dt, så ikke tenk dt. Jeg har kjæreste men bryr meg ikke, jeg vil ha Liam eller deg» 

jeg vet ikke hvem Liam er, men det er ikke kjæresten hennes, hva skal jeg svare på dette? 

Anonymkode: 0a538...44b

Jeg hadde ikke orka å involvere meg i sånt drama.

Anonymkode: a2fc2...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (16 timer siden):

Ville nok ikke hatt vedkommende  i livet mitt hvis det var meg som hadde fått en slik melding. Siden du har slettet henne før, kan du enten slette den meldingen eller svare noe slikt som; vi er nok for ulike til at det er noe vits i å ha kontakt. Da regner jeg med at det du ikke vil ha noe kontakt 

Hvorfor ville du ikke ha en slik person i livet ditt? Forklar 

Anonymkode: 0a538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (16 timer siden):

Om hun har et sånt forhold til sin nåværende kjæreste, hvorfor skulle det blir bedre med deg (eller Liam)? Jeg hadde latt vedkommende forbli slettet.

Fordi jeg vet ikke hva som foregår i forholdet deres men føler ikke hun får nok bekreftelse av han kanskje. 

Anonymkode: 0a538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor ville du ikke ha en slik person i livet ditt? Forklar 

Anonymkode: 0a538...44b

Vil ikke ha en kjæreste som har gitt fa... i andre på den måten.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (9 timer siden):

Vil ikke ha en kjæreste som har gitt fa... i andre på den måten.   

Tror du hun kun er sånn fordi hun ikke har følelser for han eller er dt noe annet?

Anonymkode: 0a538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du hun kun er sånn fordi hun ikke har følelser for han eller er dt noe annet?

Anonymkode: 0a538...44b

Da bør hun gå fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...