Gå til innhold

Hva anbefaler du å lage til middag av biffstrimler av storfe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noe jeg faktisk aldri har brukt før i matlaging selv er biffstrimler av storfe, så tenkte litt på å kjøpe det neste gang jeg er på butikken. MEN HVA SKAL JEG LAGE? Noen som har noen gode ideer? Post gjerne med en oppskrift om du har ☺️

Anonymkode: f6380...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Biff Stroganoff eller asiatisk wok med nudler hadde jeg laget. Har ikke oppskrift i hodet, men hvis du googler så finner du massevis av oppskrifter. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok bare stekt dem i smør i panna og krydret med salt og pepper og servert med masse grønnsaker (søtpotet og rosenkål i små biter, kokt møre og krydret med salt og pepper + en klunk olivenolje er kjempegodt! + brokkoli eller andre grønnsaker du er glad i. Om du trenger poteter/ris/pasta/nudler så kan du jo ha det til også. Bearnaise er godt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...