Gå til innhold

Kjøpe garn og oppskrift til genser, hva kan jeg forvente å måtte betale for arbeidet med å strikke den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fant en strikkegenser på pinterest som jeg har veldig lyst på. Jeg kjøper selvfølgelig inn garn og oppskrift, men jeg trenger å betale noen for å strikke den for meg. Så jeg bare lurer på hva jeg kan forvente å måtte betale for selve arbeidet med å strikke den? Noen som enten driver med strikking selv eller har betalt andre for å strikke for seg før og som kan si noe om pris på dette?

Anonymkode: 80f04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fant en strikkegenser på pinterest som jeg har veldig lyst på. Jeg kjøper selvfølgelig inn garn og oppskrift, men jeg trenger å betale noen for å strikke den for meg. Så jeg bare lurer på hva jeg kan forvente å måtte betale for selve arbeidet med å strikke den? Noen som enten driver med strikking selv eller har betalt andre for å strikke for seg før og som kan si noe om pris på dette?

Anonymkode: 80f04...9e0

Sikkert noen tusen (plussminus). Avhenger av hvor avansert den er. Du kan jo sjekke på finn om du ser noe der. Noen garnbutikker har også kontakter de kjenner til som strikker for kunder.

Anonymkode: 35ac3...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på tykkelsen på garn/pinnerm, mønster og størrelse - men jeg tar mellom 1000 og 2000 for voksen-gensere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (26 minutter siden):

Det kommer litt an på tykkelsen på garn/pinnerm, mønster og størrelse - men jeg tar mellom 1000 og 2000 for voksen-gensere...

Er det for hele genseren også både garn og jobben eller bare jobben? Jeg har snakket med ei på finn som vil ta betalt 1870 kr for garn, arbeid og porto til sammen...

Anonymkode: 80f04...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det for hele genseren også både garn og jobben eller bare jobben? Jeg har snakket med ei på finn som vil ta betalt 1870 kr for garn, arbeid og porto til sammen...

Anonymkode: 80f04...9e0

Det er for jobben, siden det var det var det du spurte om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...