Gå til innhold

Ramme til skrapekart plakat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg fikk ett skrapekart i bursdagsgave for noen år siden og prøvde henge det opp med lærertyggis men siden det er laget av litt tykt og tungt papir falt det bare ned igjen. Så jeg tenker det er på tide å kjøpe en ramme til det uten glass så jeg kan ramme det inn. Men jeg finner ingen billige rammer i den rette størrelsen? Det er 87 x 52 cm. Den rammen jeg fant som "passet" best var en 70 x 100 cm, men det blir jo egentlig alt for stort, men kan det funke likevel? Hvordan gjør man det for å få best mulig resultat da egentlig? Er ikke helt villig til å få spesiallaget en dyr ramme så det skal passe perfekt akkurat hehe.

Anonymkode: 31c3b...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at billigrammer kan man også få med passepartout. Da kan innermålet være kartet, og det ser mye mer fancy ut når det henger på veggen. 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...