Gå til innhold

Er hun sensetiv eller burde jeg si unnskyld? dette skrev hun:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så en jente jeg har snakka litt med på snap og flørta med, skriver til meg at hun vil bli bedre kjent med meg osv, og jeg har tidligere da gitt henne komplimenter osv, og vist interesse.  Men uansett etter hun skrev at hun ville bli bedre kjent og en del andre ting svarer jeg med «oh ok» og da klikker det for henne virker det som, hun sendte med bildet snap med en lignende txt « Vet ikke hvorfor du er så slem når jeg bare prøver å bli bedre kjent med deg, hvis du vil at jeg skal fakke av bare block meg for faen, ikke være en bitch, det er ikke ok» Altså denne jenta har kjæreste så vet ikke hvorfor hun bryr seg om meg sånn egt, hun kaller meg også bby osv noen ganger, mens hun har kj. Men hva skal jeg gjøre med denne situasjonen, overragerte hun eller var det min feil? 

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert hun bryr seg så mye om deg, men heller at hun ikke liker å føle seg avvist?  På en annen side var jo ikke responsen din veldig..imøtekommende heller. 

Oh ok, sier veldig lite om hva du tenker om å bli kjent med henne. Hvis hun har kjæreste, så bør du muligens si noe om hva du tenker om akkurat det. Og hvis hun nå liker deg veldig godt, så tar du jo en sjanse på at du blir kjæresten til en jente som som har den type kontakt med andre bak ryggen din. 

Just saying.. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La fjortisene være i fred og finn deg en som er singel. Hvis du vil ha henne så vent til å hun blir voksen, kanskje hun forandrer seg til da, sånn oppførsel som dette hadde jeg ikke orket i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sensitiv og dramatisk. Du trenger ikke si unnskyld. Du kan evt si veldig kort at du ikke er enig i at du har gjort noe slemt.

Er du interessert i henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Dramaqueen. Hold deg unna.

Ikke bare dramaqueen, men ikke så veldig lojal. Dobbel-holde seg unna😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

La fjortisene være i fred og finn deg en som er singel. Hvis du vil ha henne så vent til å hun blir voksen, kanskje hun forandrer seg til da, sånn oppførsel som dette hadde jeg ikke orket i alle fall.

Var du sånn da du var fjortis? 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (16 timer siden):

Det er ikke sikkert hun bryr seg så mye om deg, men heller at hun ikke liker å føle seg avvist?  På en annen side var jo ikke responsen din veldig..imøtekommende heller. 

Oh ok, sier veldig lite om hva du tenker om å bli kjent med henne. Hvis hun har kjæreste, så bør du muligens si noe om hva du tenker om akkurat det. Og hvis hun nå liker deg veldig godt, så tar du jo en sjanse på at du blir kjæresten til en jente som som har den type kontakt med andre bak ryggen din. 

Just saying.. 

jeg sa jo «har ikke du kjæreste?» når hun begynte å si hvorfor forlot du meg osv, og jeg sa hun ikke burde bry seg om det når hun har kjæreste, men hun reagerte ikke så mye på det og var forvirra og fortsatte å snakke med meg . Ja tenkte kanskje hun er typen til å snakke med andre gutter mens hun har kjæreste, men tror du hun er sånn mot alle kjærestene hennes? Fordi hva hvis hun bare ikke er så glad i han?

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (14 timer siden):

La fjortisene være i fred og finn deg en som er singel. Hvis du vil ha henne så vent til å hun blir voksen, kanskje hun forandrer seg til da, sånn oppførsel som dette hadde jeg ikke orket i alle fall.

Hvor lenge bør jeg vente ca ? Hun er 19 nå

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grendel skrev (12 timer siden):

Hun er sensitiv og dramatisk. Du trenger ikke si unnskyld. Du kan evt si veldig kort at du ikke er enig i at du har gjort noe slemt.

Er du interessert i henne?

Er interessert ja men hun har jo kj

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg sa jo «har ikke du kjæreste?» når hun begynte å si hvorfor forlot du meg osv, og jeg sa hun ikke burde bry seg om det når hun har kjæreste, men hun reagerte ikke så mye på det og var forvirra og fortsatte å snakke med meg . Ja tenkte kanskje hun er typen til å snakke med andre gutter mens hun har kjæreste, men tror du hun er sånn mot alle kjærestene hennes? Fordi hva hvis hun bare ikke er så glad i han?

Anonymkode: 1053b...eb2

Vi er oftest oss selv  uavhengig av andre. Så lar vi oss ( heldigvis) påvirke også . Fordi andre inspirerer. Men da opdager vi meningen selv. 

Jeg vet ikke hvor mye og dypt du har påvirket henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Vi er oftest oss selv  uavhengig av andre. Så lar vi oss ( heldigvis) påvirke også . Fordi andre inspirerer. Men da opdager vi meningen selv. 

Jeg vet ikke hvor mye og dypt du har påvirket henne. 

Har bare chatta med henne i 1,5 uker, hun sa jeg var veldig fin, og hadde fint hår. Sa også at hun ville møte meg osv. tror du hun ikke er til Å stole på i fremtiden om vi blir sammen?

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har bare chatta med henne i 1,5 uker, hun sa jeg var veldig fin, og hadde fint hår. Sa også at hun ville møte meg osv. tror du hun ikke er til Å stole på i fremtiden om vi blir sammen?

Anonymkode: 1053b...eb2

Jeg kan jo ikke svare på det 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (9 timer siden):

Jeg kan jo ikke svare på det 🙂 

Jeg mente utifra det jeg skrev om henne. 

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg mente utifra det jeg skrev om henne. 

Anonymkode: 1053b...eb2

Ja. Og jeg svarte ut fra det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er interessert ja men hun har jo kj

Anonymkode: 1053b...eb2

Jeg synes du har håndtert det bra ved å minne henne om at hun har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor lenge bør jeg vente ca ? Hun er 19 nå

Anonymkode: 1053b...eb2

Du må nesten spørre deg selv om du er villig til å ha en kjæreste som tydeligvis uten å blunke går på ryggen på kjæresten sin og flørter med andre og i tillegg oppfører seg som en hysterisk drittunge. Jeg hadde skygget banen, men om du synes hun er så fin at dette kommer i andre rekke så kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 timer siden):

Du må nesten spørre deg selv om du er villig til å ha en kjæreste som tydeligvis uten å blunke går på ryggen på kjæresten sin og flørter med andre og i tillegg oppfører seg som en hysterisk drittunge. Jeg hadde skygget banen, men om du synes hun er så fin at dette kommer i andre rekke så kjør på!

Kan du forklare når hun var en «dritunge»? Mener du da hun sendte den meldingen om st jeg er slem eller mener du noe annet ? 

Anonymkode: 1053b...eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du forklare når hun var en «dritunge»? Mener du da hun sendte den meldingen om st jeg er slem eller mener du noe annet ? 

Anonymkode: 1053b...eb2

Jeg synes ikke det høres særlig trivelig ut når du sier at hun klikket og sendte deg en melding hvor hun kjefter og er stygg i munnen. Men for all del - det kan godt hende det er jeg som er gammel. Ser du har lagt ut flere tråder om denne dama og at hun plutselig ikke har kjæreste allikvel. Da er det jo bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...