Gå til innhold

Chai latte pulver uten sukker? Noen som har erfaring med nettsiden kaffekapslen.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg har fått veldig dilla på chai latte, jeg kjøper da pulver som jeg blander ut med varmt vann og er veldig fornøyd med. Det jeg ikke er så like fornøyd med er at det er en del sukker i så nå ser jeg etter ett chai latte pulver som er uten sukker og da altså søtet med kunstig søtning i stedet. Da jeg googlet kom jeg over denne chai latten og nettsiden: https://www.kaffekapslen.no/orca-spice-chai-337-g-david-rio.html den var jo ganske dyr i forhold til den jeg bruker å kjøpe på Normal og Søstrene Grene til vanlig (den koster vel maks 60 kr). Men det kan vel være verdt det om jeg slipper unna sukker? Men er det noen som har erfaring med å bestille fra kaffekapslen.no? Det ser jo ut til at den siden er dansk ut i fra de enkelte danske ordene på siden? Er den trygg å bestille fra? Eventuelt andre nettsider eller fysiske butikker der er mulig å bestille sukkerfri chai latte fra?

Anonymkode: bc8f4...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hei, jeg har fått veldig dilla på chai latte, jeg kjøper da pulver som jeg blander ut med varmt vann og er veldig fornøyd med. Det jeg ikke er så like fornøyd med er at det er en del sukker i så nå ser jeg etter ett chai latte pulver som er uten sukker og da altså søtet med kunstig søtning i stedet. Da jeg googlet kom jeg over denne chai latten og nettsiden: https://www.kaffekapslen.no/orca-spice-chai-337-g-david-rio.html den var jo ganske dyr i forhold til den jeg bruker å kjøpe på Normal og Søstrene Grene til vanlig (den koster vel maks 60 kr). Men det kan vel være verdt det om jeg slipper unna sukker? Men er det noen som har erfaring med å bestille fra kaffekapslen.no? Det ser jo ut til at den siden er dansk ut i fra de enkelte danske ordene på siden? Er den trygg å bestille fra? Eventuelt andre nettsider eller fysiske butikker der er mulig å bestille sukkerfri chai latte fra?

Anonymkode: bc8f4...737

Lage selv? Så slipper du alle de rare tingene som er i denne greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (44 minutter siden):

Lage selv? Så slipper du alle de rare tingene som er i denne greia. 

Ja, det har jeg gjort flere ganger, men den blir ikke så god og kremete som de man får kjøpt på kafe og i butikken som pulver synes jeg. Har du kanskje noen tips til hvordan få den slik?

Anonymkode: bc8f4...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det har jeg gjort flere ganger, men den blir ikke så god og kremete som de man får kjøpt på kafe og i butikken som pulver synes jeg. Har du kanskje noen tips til hvordan få den slik?

Anonymkode: bc8f4...737

Sorry. :( Regner med du bruker melkevisp eller noe sånt? Grunnen til konsistensen er nok alt det rare de har i det, bare det at første ingrediens (altså den det er mest av) er en sukkererstatning er nok til at jeg ikke ville kjøpt den, men det er meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg har fått veldig dilla på chai latte, jeg kjøper da pulver som jeg blander ut med varmt vann og er veldig fornøyd med. Det jeg ikke er så like fornøyd med er at det er en del sukker i så nå ser jeg etter ett chai latte pulver som er uten sukker og da altså søtet med kunstig søtning i stedet. Da jeg googlet kom jeg over denne chai latten og nettsiden: https://www.kaffekapslen.no/orca-spice-chai-337-g-david-rio.html den var jo ganske dyr i forhold til den jeg bruker å kjøpe på Normal og Søstrene Grene til vanlig (den koster vel maks 60 kr). Men det kan vel være verdt det om jeg slipper unna sukker? Men er det noen som har erfaring med å bestille fra kaffekapslen.no? Det ser jo ut til at den siden er dansk ut i fra de enkelte danske ordene på siden? Er den trygg å bestille fra? Eventuelt andre nettsider eller fysiske butikker der er mulig å bestille sukkerfri chai latte fra?

Anonymkode: bc8f4...737

Siden er kjempe fin, har kjøpt kapsler derfra i flere år :) 

Anonymkode: 5c43d...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (59 minutter siden):

Sorry. :( Regner med du bruker melkevisp eller noe sånt? Grunnen til konsistensen er nok alt det rare de har i det, bare det at første ingrediens (altså den det er mest av) er en sukkererstatning er nok til at jeg ikke ville kjøpt den, men det er meg. :) 

Du, ingenting å si sorry for altså! 🙂 Nei, jeg bruker ikke melkevisp for det har jeg ikke, gjør det stor forskjell? Jeg ser de har en til 100 kr på claes olsson så da skal jeg jammen meg dra innom dem i dag å få kjøpt tenker jeg 😊 Aha, at det var sukkererstating det er mest av i den var jeg ikke klar over, det er jo ikke helt bra det men er ikke så ofte jeg drikker chai latte da. Er det alltid slik at det som står først på ingredienslisten på produktet er det det inneholder mest av? Også går det i synkende rekkefølge alt etter hva som er mindre av enn første ingrediens?

Anonymkode: bc8f4...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden er kjempe fin, har kjøpt kapsler derfra i flere år :) 

Anonymkode: 5c43d...49e

Kjekt, da skal jeg forsøke bestille fra dem tenker jeg kanskje om jeg ikke får til bra nok hjemmelaget med melkevisp 😁

Anonymkode: bc8f4...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker chailatte så invester i en god melkeskummer, som går på strøm. Trenger ikke være dyr.

Kjøp Pukka te Vanilje Chai, skumme melken og bland i vei. Vanilje chai har smakene i en chailatte, kjempekos å kunne lage seg en kopp på kvelden også fordi denne typen ikke inneholder caffein. 
 

IMG_8469.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du, ingenting å si sorry for altså! 🙂 Nei, jeg bruker ikke melkevisp for det har jeg ikke, gjør det stor forskjell? Jeg ser de har en til 100 kr på claes olsson så da skal jeg jammen meg dra innom dem i dag å få kjøpt tenker jeg 😊 Aha, at det var sukkererstating det er mest av i den var jeg ikke klar over, det er jo ikke helt bra det men er ikke så ofte jeg drikker chai latte da. Er det alltid slik at det som står først på ingredienslisten på produktet er det det inneholder mest av? Også går det i synkende rekkefølge alt etter hva som er mindre av enn første ingrediens?

Anonymkode: bc8f4...737

Ja,det blir noe heeeelt annet enn å vispe for hånd. Og ja, den ingrediensen som står først er den det er mest av og så i synkende rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjekt, da skal jeg forsøke bestille fra dem tenker jeg kanskje om jeg ikke får til bra nok hjemmelaget med melkevisp 😁

Anonymkode: bc8f4...737

Takk for påminnelsen om at jeg må legge inn en ny bestilling selv ;) 

Anonymkode: 5c43d...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...