Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg har ikke sett troverdig dokumentasjon vedrørende dette produktet og kan derfor ikke anbefale deg å bruke penger på det.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Jeg kjenner ikke Arcon Tisane, men det finnes ett medikament i helsekosten som har samme virkningsmekanisme som Propecia. Virker ved å hemme Dihydrotestosteron og kan være virksomt mot hormonellt / mannlig hårtap.

Midlet heter Prostasan og er egentlig ett middel mot forstørret prostata. Jeg tror det koster ca. 200 Kr. pr måned å gå på det.

• 2 uker senere...

Jeg kjenner ikke Arcon Tisane, men det finnes ett medikament i helsekosten som har samme virkningsmekanisme som Propecia. Virker ved å hemme Dihydrotestosteron og kan være virksomt mot hormonellt / mannlig hårtap.

Midlet heter Prostasan og er egentlig ett middel mot forstørret prostata. Jeg tror det koster ca. 200 Kr. pr måned å gå på det.

Hei du, har du fått noen resultater av Prostasan...?

Hjelper dette på viker?

• 3 uker senere...

Jeg har tatt dette i ett halvt år snart, og jeg mister ikke riktig så mye hår som før.

Noe gjenvekst har jeg ikke merket så mye til enda, men håper det kommer.

Hei,

jeg har nå kjøpt Prostasan.

Men når jeg er bakpå tabelett boksen ser jeg ikke at det inneholder Finasterid.

Trodde det var dette stoffet som virker med å hemme hormonet? Noen som var noe om dette. Vet at Proscar inne holder dette stoffet.

-ToreTang

Annonse

Hei,

jeg har nå kjøpt Prostasan.

Men når jeg er bakpå tabelett boksen ser jeg ikke at det inneholder Finasterid.

Trodde det var dette stoffet som virker med å hemme hormonet? Noen som var noe om dette. Vet at Proscar inne holder dette stoffet.

-ToreTang

Prostasan er ett urtepreparat basert på Dvergpalme. Det inneholder stoffer som hemmer dihydrotestosteron..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...