Gå til innhold

Burde jeg gi henne sjanse til? Hun løy om dette:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var en jente jeg flørta litt med og plutselig når jeg skriver jeg vil kysse henne osv skriver hun «jeg har kjæreste» da sier jeg at jeg respekterer det og trekker meg litt tilbake selvom jeg chatter med henne, men hun virker fortsatt litt flørtete selvom jeg ikke er det så mye tilbake, hun har holdt på med dette i ei uke, og når jeg sier «trodde du sa fu hadde kjæreste?» og da sier hun «ja jeg har det» men det gir ikke mening hvorfor hun da fortsatt er vennlig mot meg. Uansett… idag sier hun plutselig alt var tull og at hun aldri hatt kjæreste, og sier «er ikke det åpenbart at det bare var en joke😂? Jeg har jo ikke kjæreste på ordentlig, trodde at du visste jeg bare kødda»  hæææ? Hva ! Hvordan er det kødd? Når hun da det på en normal måte osv, skjønner ikke. Men er hun til å stole på eller burde jeg bare slutte å snakke med henne? Hvorfor løy hun om det uansett om noe sånt om hun faktisk løy, hva er greia ? 

Anonymkode: eab4c...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...