Gå til innhold

Kan man be daglivare butikker bestille inn spesifikke varer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er veldig glad i urkraft (merket) og skulle gjerne hatt havremelken både vanlig og barista versjon og granolaen med 4-korn. Jeg var innom dagligvare butikken som jeg nettopp har begynt å handle ved i dag men de hadde ingen av havremelkene fra urkraft eller granolaen med 4-korn (de hadde en annen smak da). Neste gang jeg er der kan jeg ta kontakt med en av de ansatte som jobber der og spørre om de har mulighet til å bestille inn akkurat det jeg ønsker eller hvordan fungerer det? Og vil de da bestille inn ett større parti om de har mulighet til å bestille inn eller bare akkurat det jeg ber om og trenger?

Anonymkode: b08eb...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så sant de fører merket, tar de nok inn, enten bare det kvanta du ønsker eller litt mer og tester om de får omsetning på det. 

Jeg er veldig glad i Änglamark 85% sjokolade, og på forespørsel, tok to Extra butikker i nærmiljøet mitt denne inn, selv om den ikke er i deres standard-sortiment (selv om de fører merket). 

Anonymkode: 5f826...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så sant de fører merket, tar de nok inn, enten bare det kvanta du ønsker eller litt mer og tester om de får omsetning på det. 

Jeg er veldig glad i Änglamark 85% sjokolade, og på forespørsel, tok to Extra butikker i nærmiljøet mitt denne inn, selv om den ikke er i deres standard-sortiment (selv om de fører merket). 

Anonymkode: 5f826...8df

Så kjekt da! Man kan bare spørre en av de ansatte om dette når man er på butikken og handler sant? Eller er det bedre å sende dem en e-post eller noe?

Anonymkode: b08eb...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er veldig glad i urkraft (merket) og skulle gjerne hatt havremelken både vanlig og barista versjon og granolaen med 4-korn. Jeg var innom dagligvare butikken som jeg nettopp har begynt å handle ved i dag men de hadde ingen av havremelkene fra urkraft eller granolaen med 4-korn (de hadde en annen smak da). Neste gang jeg er der kan jeg ta kontakt med en av de ansatte som jobber der og spørre om de har mulighet til å bestille inn akkurat det jeg ønsker eller hvordan fungerer det? Og vil de da bestille inn ett større parti om de har mulighet til å bestille inn eller bare akkurat det jeg ber om og trenger?

Anonymkode: b08eb...5cb

du kan alltids bare spørre, ja.

Anonymkode: 67d15...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...