Gå til innhold

Hva betyr det merket i messenger appen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har lagt merke til at når man sender en melding i messenger så kommer det ofte en liten prikk vedsiden av navnet til personen man har sendt melding til. Det vises da en runding med en hake inni, noen ganger blir den "tom" og andre ganger er den fylt av farge (litt vanskelig å forklare). Hva betyr dette egentlig? Vet i alle fall at når profilbildet til personen man snakker med vises i denne prikken så har de sett meldingen, men akkurat dette med den tomme eller fargede rundingen har jeg ikke fått med meg hva betyr? Noen som vet?

Anonymkode: 357fc...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har lagt merke til at når man sender en melding i messenger så kommer det ofte en liten prikk vedsiden av navnet til personen man har sendt melding til. Det vises da en runding med en hake inni, noen ganger blir den "tom" og andre ganger er den fylt av farge (litt vanskelig å forklare). Hva betyr dette egentlig? Vet i alle fall at når profilbildet til personen man snakker med vises i denne prikken så har de sett meldingen, men akkurat dette med den tomme eller fargede rundingen har jeg ikke fått med meg hva betyr? Noen som vet?

Anonymkode: 357fc...a96

Etter hva jeg har forstått betyr det at tom = meldingen ikke er mottatt. 

Farget = melding mottatt, men ikke åpnet. 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 minutt siden):

Etter hva jeg har forstått betyr det at meldingen ikke er mottatt. 

Den er altså ikke mottatt hvis rundingen er uten farge også er den mottatt men ikke sett hvis rundingen har farge? Også er den sett når profilbildet vises i rundingen? Har jeg skjønt rett da?

Anonymkode: 357fc...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er altså ikke mottatt hvis rundingen er uten farge også er den mottatt men ikke sett hvis rundingen har farge? Også er den sett når profilbildet vises i rundingen? Har jeg skjønt rett da?

Anonymkode: 357fc...a96

Ja, det er sånn jeg har skjønt det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (3 minutter siden):

Ja, det er sånn jeg har skjønt det i alle fall :)

Oki, det er jo veldig greit å vite. Takk for at du har tatt deg tid til å svare meg forresten 😊

Anonymkode: 357fc...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Blå med hvit hake er «levert». Hvit med blå hake er «sendt», og tom hvis den er «ikke mottatt».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...