Gå til innhold

Hvilken polar treningsklokke? Ignite 2 eller 3?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilken polar treningsklokke tenker dere jeg burde kjøpe som neste treningsklokke? Ignite 2 eller 3? Har ignite 1 fra før og er veldig fornøyd, bruker den hver dag så er gjerne villig til å betale 1000 kr ekstra for å få Ignite 3 bare det er verdt prisforskjellen? Skal brukes til svømming, yoga, jogging, styrke, klatring og ridning (den sporer vel ikke riding men). Jeg kjøpte den jo for noen år siden så det er vel snart påtide å bytte den ut tenker jeg. Jeg er så fornøyd med polar klokken jeg har at jeg ikke helt tør å bytte til f.eks garmin eller annet merke. Jeg vet liksom hva jeg har nå og da vet jeg at jeg minst får det samme og sikkert mer til om jeg kjøper ignite 2 eller 3. Jeg skal lett innrømme at jeg faktisk ikke bruker klokken så mye til trening nå på tross av at jeg egentlig kjøpte klokken spesifikt til trening. MEN jeg har store planer om å trene mere. Jeg bruker klokka jeg har nå stort sett hver dag da, synes det er kjekt å kunne tracke gåturer/joggeturer med GPS, tracke søvnkvalitet, se på pulsen, forbrente kalorier og hvor mange % aktivitet jeg klarer (har som mål å nå minst 100% hver dag nå).

Også lurer jeg på er det verdt å kjøpe eget pulsbelte til å bruke når man trener er målingen på håndleddet stort sett bra nok egentlig? Hva er deres erfaring?

Anonymkode: 146dd...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...