Gå til innhold

Dårlige kjøkkenhåndkle, tips til nye og bedre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har jo oppvaskmaskin så nå er det begrenset hvor mye jeg bruker kjøkkenhåndkle, MEN nå skal jeg snart flytte til en leilighet der jeg må vaske opp alt for hånd så jeg tenker kjøpe nye håndkle som suger bedre til seg vann. For som sagt de jeg har nå er veldig dårlige på å trekke til seg vann fra oppvasken. Jeg har prøvd vaske de på 60 grader ett par ganger for å se om det bedret seg men de er fortsatt dårlige?

Hvilke kjøkkenhåndkle vil du anbefale? Jeg ønsker noen som har en grei pris, suger til seg vannet og som kan vaskes på 60 og gjerne mer.

Anonymkode: fe2b3...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så mye tid og krefter har jeg aldri lagt ned i kjøping av kjøkkenhåndkle. Jeg bruker bare de fra ikea eller kid jeg altså.

Anonymkode: f396b...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker små frottehåndklær. De suger til seg alt vann. Eneste er at de bruker litt tid på å tørke, så hvis du vasker opp flere ganger bør du kanskje ha to hengende. Ellers er bomull nest best. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Bruker små frottehåndklær. De suger til seg alt vann. Eneste er at de bruker litt tid på å tørke, så hvis du vasker opp flere ganger bør du kanskje ha to hengende. Ellers er bomull nest best. 

Frotté er gjerne av bomull. Og det loer hinsides.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekstra skrev (Akkurat nå):

Frotté er gjerne av bomull. Og det loer hinsides.

😀 men opplever ikke at de loer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (Akkurat nå):

😀 men opplever ikke at de loer? 

Da tror jeg ikke du har forsøkt å tørke vinglass med frotté.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (14 minutter siden):

Da tror jeg ikke du har forsøkt å tørke vinglass med frotté.

Nei, men nå misforsto jeg også. Jeg bruker å legge det jeg har vasket opp på håndkleet. Så skyller jeg alt i varmt vann før jeg setter på plass. Jeg bruker de altså ikke til å tørke med. Så nei, jeg ikke forsøkt det. Da kan de bli dumt til det bruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...