Gå til innhold

Får man sms fra posten når pakken legges i postkassen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har to pakker på vei som står at de kommer til å leveres i postkassen min, men siden det er lenge siden jeg har bestilt andre pakker enn de som lever til utleveringssted så husker jeg ikke helt hvordan det var når man får pakkene i postkassen.

Anonymkode: 35446...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg erindrer å ha fått det når man bestiller fra norske nettbutikker, men ikke pakker fra utenlandske eller fra private. Men jeg kan huske feil, fordi jeg ikke har tenkt nøye gjennom når jeg har fått varsel og når jeg ikke har fått det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har to pakker på vei som står at de kommer til å leveres i postkassen min, men siden det er lenge siden jeg har bestilt andre pakker enn de som lever til utleveringssted så husker jeg ikke helt hvordan det var når man får pakkene i postkassen.

Anonymkode: 35446...087

Det avhenger jo av at avsender har oppgitt mobilnummeret ditt, vil jeg tro. :) Men ja, jeg får melding straks postbilen har forlatt innkjørsla, i alle fall når det gjelder pakker fra norske bedrifter. Om jeg får det når jeg får pakker fra private er jeg usikker på, det klarer jeg ikke å huske, antagelig fordi det er såpass sjelden jeg får registrerte postpakker fra private i postkassen, de er som oftest for store til det og er de små nok går de gjerne som brev. :) Posten-appen er veldig kjekk da, der kan du følge pakken din hele veien. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slabbedask
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har to pakker på vei som står at de kommer til å leveres i postkassen min, men siden det er lenge siden jeg har bestilt andre pakker enn de som lever til utleveringssted så husker jeg ikke helt hvordan det var når man får pakkene i postkassen.

Anonymkode: 35446...087

Det har jeg aldri fått, kun melding hvis pakken er for stor til å få plass i postkassen. Men det står i appen/på sporingen når pakken er levert i postkassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her henger de pakkene utenfor postkassen og det er ikke sjelden at pakkene blir rappet.  Så det er bedre å få dem i en pakkestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorthe skrev (1 time siden):

Her henger de pakkene utenfor postkassen og det er ikke sjelden at pakkene blir rappet.  Så det er bedre å få dem i en pakkestasjon.

Veldig vanlig i rusmiljøet å ta seg en "tur" tidlig på morgenen når pakkene ofte leveres.. 

Men har ikke opplevd det selv at noe er blitt rappet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (16 minutter siden):

Veldig vanlig i rusmiljøet å ta seg en "tur" tidlig på morgenen når pakkene ofte leveres.. 

Men har ikke opplevd det selv at noe er blitt rappet. 

Det synes jeg nesten er forståelig. Men jeg tror ikke det er rusmisbrukere her, men elever fra videregående skolen som går forbi og ser det som henger utenpå postkassene.  Jeg har heller ikke opplevd det, men ser stadig at naboer i blokka etterlyser pakker som er blitt hengt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (5 minutter siden):

Det synes jeg nesten er forståelig. Men jeg tror ikke det er rusmisbrukere her, men elever fra videregående skolen som går forbi og ser det som henger utenpå postkassene.  Jeg har heller ikke opplevd det, men ser stadig at naboer i blokka etterlyser pakker som er blitt hengt der.

Ja det er veldig synd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...